Gjest Trenger råd Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 Jeg trenger sårt noen råd her for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Saken er at jeg har oppdaget saker og ting om han jeg er sammen med. At han har profiler på sjekkesteder på internet, og er med i grupper som jeg reager sterkt på (innholdet). Og at han gjør dette bak ryggen på meg. Og fremdeles står oppført som singel på jakt. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta dette jeg. Min reaksjon er å bli såret og trist og sinna. Og lysten til konfrontasjon er der. Men også reselen for å overreagere. Jeg er fortvilet og trenger råd. Synes ikke jeg har blandet meg opp i hans saker siden det nå er informasjon som ligger på nettet. Men jeg er redd for hva hans reaksjoner vil bli. Hvordan skal jeg gå frem?
punkyB Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Ta det opp med han. Det er jo dårlig gjort både ovenfor deg ikke minst - men også ovenfor de han treffer på nett hvis han fremstår som singel. Kan jo være han bare vil ha litt uskyldig moro - eller så er han på let etter en ny. Litt avhengig av hva han sier så bør du jo vurdere om du gidder å fortsette forholdet. Hvordan vet du at han har profiler - og hvordan fant du fram til de?
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 Hvorfor i all verden er kvinner her inne så redde for å vise BERETTIGET sinne?????????? Det er meg helt ubegripelig. Ta et realt oppgjør med denne # typen din. Får du ingen respons, vurder om han er den mannen du egentlig ønsker å fortsette med videre................. Husk samtidig at du fortjener en bedre Han burde absolutt ha vært åpen mot deg med hensyn til dette. :fy: Ikke la han lure deg til å tro at dette er normalt, og at det derfor er DEG det er noe feil ved...........Gå ikke i den fellen!!!!!!!!!!!!! Jeg ønsker deg lykke til, det trenger du visst, med en slik type. Men ikke vær redd for å si hva du mener til han, uansett hva det gjelder. Åpne linjer er alfa og omega i et forhold........... .OM det skal fungere!
Gjest agurk Skrevet 15. oktober 2003 #4 Skrevet 15. oktober 2003 Men uansett så tror jeg det eneste som hjelper er å kaste ut pc'en.. Han kommer til å si han skal slutte men så gjør han det ikke alikavel... Sånn har vi jo lest flere inn på her som er lei seg for. Men er det så farlig at han står oppført som singel på nett da?
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #5 Skrevet 15. oktober 2003 Tror jeg ville logget meg på de samme sidene under et nick han ikke kjente. Lagt an på han som bare juling, så hadde jeg kjapt funnet ut hvor jeg stod. Dessuten hadde jeg kanskje funnet meg en bedre type selv også... Hadde blitt ufattelig fornærmet dersom kjæresten min oppførte seg som singel.
Gjest Heksa Skrevet 15. oktober 2003 #6 Skrevet 15. oktober 2003 Dersom du vet om profilen hans, test han litt. Legg inn en profil å ta kontakt med han. Lat som om du er en helt annen og sett han på prøve. Se om han gjør dette bare på gøy eller om han er ute etter noe. Sikkert noen som reagerer på mitt råd men det er bare noe jeg ville ha gjort. Rettere sagt. Har gjort. Angrer ikke. Lykke til uansett hva du gjør.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 . Enig med Hilde K S Logg den inn og sjekk ham opp, da vet du hva du har å forholde deg til. Jeg er enig i at du burde konfrontere han, men det er vanskelig når du ikke helt vet hva som skjer. han kan jo komme med alle mulige slags bortforklaringer uten at du vet hva som stemmer. Hvis du logger inn på nettet og prater med ham der og se hvordan han oppfører seg har du iverfall noe konkret å komme med :D
Tusenfryd Skrevet 15. oktober 2003 #8 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg hadde ikke funnet meg i det! ta det opp og blir det ikke slutt på det - dump fyren! Og jeg synes ikke du skal gjøre deg skyldig i snik og bedrag for å finne ut mer om dette. Ikke kryp ned på hans nivå. du har sikkert sneket litt allerede siden du har funnet ut av dette. Ikke gjør det mer. Seriøst - noen ganger blir jeg helt sjokkert over hva jenter faktisk finner seg i.
Gjest Madam Felle Skrevet 15. oktober 2003 #9 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg hadde ikke funnet meg i det! ta det opp og blir det ikke slutt på det - dump fyren! Og jeg synes ikke du skal gjøre deg skyldig i snik og bedrag for å finne ut mer om dette. Ikke kryp ned på hans nivå. du har sikkert sneket litt allerede siden du har funnet ut av dette. Ikke gjør det mer. Seriøst - noen ganger blir jeg helt sjokkert over hva jenter faktisk finner seg i. Kunne ikke sagt det bedre selv
bookwormgirl Skrevet 15. oktober 2003 #10 Skrevet 15. oktober 2003 Men tross alt. Det finnes ting man kanskje ikke har lyst å leve ut i det virkelige liv. Impulser og ønsker som man kanskje skammer seg over og ikke vil belaste partneren sin med. Dette trenger ikke å bety at han ikke elsker partneren sin eller har tenkt å være utro. Det betyr nok heller at han slik som veldig mange andre velger å være en helt annen på nett, leve en annen persons liv? Jeg ville ta en prat med ham, spurt ham om hva dette egentlig betyr. Og hvorfor ham føler at han må gjøre dette. Kanskje løsningen ikke er at han slutter med det, men at det er måten for ham å avreagere? Mitt tips er at det skjelden kommer mye godt ut av å bli sint med en gang. Snakk med hverandre!
Gjest pooh Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Heksa skrev. Dersom du vet om profilen hans, test han litt. Legg inn en profil å ta kontakt med han. Lat som om du er en helt annen og sett han på prøve. Se om han gjør dette bare på gøy eller om han er ute etter noe. Sikkert noen som reagerer på mitt råd men det er bare noe jeg ville ha gjort. dette ville jeg gjor også tror jeg. Siden du ikke vet,vil du ikke få det ut av hode,selv om han sier det bare er uskyldig. Så jeg hadde følgt rådet til heksa hadde det vert meg. lykke til.
chimp Skrevet 15. oktober 2003 #12 Skrevet 15. oktober 2003 OK!!! Er nå ikke BARE gutta som driver m dette dahhh……En kompis av meg fortalte at han hadde tilfeldigvis kommet til å sex-chatte m kona si…uten at hun skjønte hvem han var, mens han hadde avslørt henne! Tror d var sånn at hun var hos en venninne el no og han satt hjemme……Han hadde visst fått henne skikkelig gira, og lo seg i hjel av hele episoden, men samtidig syns han d var utrolig pirrende også……å oppleve kona si på den måten! Han ble absolutt inspirert, for å si d sånn! Han har ikke fortalt henne om det, og har visst ikke planer om det heller....det jeg vet!!! :-?
Gjest GreenSky Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 Spørsmålet er vel hvorfor han gjør dette. Hvilke motiver har han? Søker han spenning? Lyst til å bli kjent med nye folk? Eller har han helt andre motiver?
la Flaca Skrevet 15. oktober 2003 #14 Skrevet 15. oktober 2003 Sorry, men jeg syns sånne nett-greier er helt latterlig. Mulig jeg er gammeldags? Tror ikke jeg hadde jublet hvis mannen min ringte sex-telefoner heller, det blir liksom samme kategori for meg... Nei, det hadde definitivt fått meg til å se på han som en forvokst fjortis.
punkyB Skrevet 15. oktober 2003 #15 Skrevet 15. oktober 2003 OK!!! Er nå ikke BARE gutta som driver m dette dahhh……En kompis av meg fortalte at han hadde tilfeldigvis kommet til å sex-chatte m kona si…uten at hun skjønte hvem han var' date=' mens han hadde avslørt henne! Tror d var sånn at hun var hos en venninne el no og han satt hjemme……Han hadde visst fått henne skikkelig gira, og lo seg i hjel av hele episoden, men samtidig syns han d var utrolig pirrende også……å oppleve kona si på den måten! Han ble absolutt inspirert, for å si d sånn! Han har ikke fortalt henne om det, og har visst ikke planer om det heller....det jeg vet!!! :-?[/quote'] Morsom episode det - minner jo litt om de som sendte mail til hverandre. Man er jo gjerne litt mer 'frigjort' på nett. Jeg synes jo chat på nett er ganske uskyldig og ser ikke på det som utroskap. Men her virket det jo som om han hadde lagt inn profiler for å bli kjent med noen i RL - og fremstilt seg selv som singel.
Factor Skrevet 15. oktober 2003 #16 Skrevet 15. oktober 2003 Ikke alle typer chat på nettet er like uskyldig. Tror det er viktig for deg å finne ut hvor uskyldig moro dette er (for meg virker som om det er ganske heftig...) og konfrontere han med det. Det hjelper ikke å være sint, men du har lov til å være skuffet og såret. Synes ikke ideen med å logge deg på og chatte med han i hemmelighet var noen god ide. Da kan du risikere å rote deg inn i mye tull og miste fokuset i problemet. Lykke til.
Nøste Skrevet 15. oktober 2003 #17 Skrevet 15. oktober 2003 Dersom du vet om profilen hans, test han litt. Legg inn en profil å ta kontakt med han. Lat som om du er en helt annen og sett han på prøve. Se om han gjør dette bare på gøy eller om han er ute etter noe. Sikkert noen som reagerer på mitt råd men det er bare noe jeg ville ha gjort. Rettere sagt. Har gjort. Angrer ikke. Lykke til uansett hva du gjør.[/quo Jeg er enig med gjest her. Jeg synes at du skal ta det opp med han eller prøve og overraske han når han er på nette. Han sier han er singel kan være en spøk , eller leter etter en annden. Du kan ikke leve i utro heller da . Lykke til.
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #18 Skrevet 15. oktober 2003 Jeg stusser litt over svarene her. :klø: På andre tråder hvor det handler om sms flørt er 9 av 10 svar - - For en drittsekk -ring opp h*n parteren sms'er med -sjekk mobilen ofte -bestill telefonlogg i h*n sitt navn :o Men er her svarene mer at det er en uskyldig nett flørt, han bare skal ha det litt gøy og det er ikke alvorlig Vil det si at det er mer akseptabelt og flørtet på nettet en på sms?
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2003 #19 Skrevet 15. oktober 2003 Er enig med heksa If u can't beat them, join them....
Ursula Skrevet 15. oktober 2003 #20 Skrevet 15. oktober 2003 Konfronter han med det og forlang en forklaring. Og spør hvorfor han foretrekker å fremstå som singel når han er i et forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå