AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Heisann! Jeg sliter veldig med tørrhetsrynker under øynene. Ser konstant trøtt og sliten ut! Har prøvd mange ulike kremer. Jeg spiser sunt, tar vitaminer og tran, og trener 5-6 dager i uken. Men rynkene forsvinner ikke. Begynner å bli så lei at jeg vurderer å fylle inn restylane. Har noen unge mennesker erfaring med dette? Ble det bra? Takker for alle svar
Gjest yojo Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Hvis du vil gjøre det burde du gå til noen som bruker Juvederm, geleen er "jevnere". Har hørt om fler som blir "klumpete" med Restylane... Det kan jo selvfølgelig være tilfeldig Men jeg bruker Juvederm i steden, og vet om fler som har byttet over..
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Tusen takk for info! Skal sjekke ut Juvederm Har du noen erfaring med Klinikk Stokkan i Trondheim?
womenwomen Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Heisann! Jeg sliter veldig med tørrhetsrynker under øynene. Ser konstant trøtt og sliten ut! Har prøvd mange ulike kremer. Jeg spiser sunt, tar vitaminer og tran, og trener 5-6 dager i uken. Men rynkene forsvinner ikke. Begynner å bli så lei at jeg vurderer å fylle inn restylane. Har noen unge mennesker erfaring med dette? Ble det bra? Takker for alle svar Hvordan går det an å ha rynker når man bare er 23 år ? Må jo være noe veldig galt med kostholdet ditt , dersom du har rynker i så ung alder .Eller du kanskje røyker mye ? Jeg er passert 30 for flere år siden , men har fortsatt ingen planer om restylane . Hva gjør DU når du blir 30 år da TS ? Fyller på mer restylane ? Kan umulig være bra .Og hvordan blir du seende ut når du når 30 års alder , om du skal begynne med restylane så tidlig ? Kan neppe være å anbefale , i så ung alder som din . Forsøk heller å spis sunnere , nok frukt og grønt ( C - vitaminer ) o.a , det inneholder viktige antioksydanter som forhindrer tidlig aldringsprosess . Få i deg nok b - vitaminer via eks Havregryn og Havregrynsgrøt m.m , grov brød . Og nok fiskeolje . Enten naturlig eller tilskudd . Så blir nok huden din bedre etterhvert , mer spenstig og strammere . Pluss er viktig at du drikker nok vann hver dag . Bruk også Aloe Vera gel / krem i ansiktet . Det er en veldig næringsrik krem for huden , som pleier , beskytter , fukter og holder huden ved like godt . Det er ikke alltid de dyreste rynke-produktene er de beste ! Jeg sverger til Aloe vera - har kjempefin hud enda jeg har passert 30 for lenge siden : ) Ingen rynker her nei . Prøv det heller .
CafeLatte Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Hvis man har lite underhuds fett får man raskere rynker.Er du veldig tynn i ansiktet ts? 1
Meridian Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Ville tilført kroppen mer fett, TS det kan hjelpe? Og da tenker jeg på Umettet fett - enUmettet og flerUmettet fett. Og du spise vel nok protein? Det er veldig viktig for kroppen å få i seg nok protein og fett, slik at huden holder seg fin og stram. De som har mye underhudsfett i huden blir ikke så fort rynkete enn de som ikke har så mye underhudsfett. Det er det samme om man er tynn eller fet, for både tynne og fete mennesker kan ha mye underhudsfett, som er veldig ønskelig. Prøv å drikke mye vann! og prøv å spise gode fett og proteinkilder som fisk, spesielt fet fisk, avokado, alle typer nøtter(mandler kan du spise så mye du vil av), Hvordan er det med søvn? Jeg vet det hjelper å legge seg til å sove kl. 22, senest 23, så man får den beste søvnen. Utover det vet jeg ikke noe annet som hjelper ...
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar! har aldri røyket i hele mitt liv. Drikker alkohol også svært sjeldent. Og kan faktisk ikke spise sunnere enn det jeg gjør (trener mye, så må spise riktig). Tar tran og vitaminer også i tillegg til riktig kosthold. Det eneste jeg kan forbedre, er å drikke mer vann. Så dette skal jeg bli mer obs på Sover også nok. Legger meg kl 22, og står opp 7.. Er ikke spesielt tynn i ansiktet, men under øynene har man jo ikke mye fett da.. Uff, jeg er vel et håpløst tilfelle da Finnes det aloe vera kremer for øyepartiet da? kan jo ikke ta vanlig ansiktskrem under der.
Gjest yojo Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Finnes vel noen "oppstrammende" kremer til å ha under/rundt øynene?
Gjest yojo Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 Hvordan går det an å ha rynker når man bare er 23 år ? Må jo være noe veldig galt med kostholdet ditt , dersom du har rynker i så ung alder .Eller du kanskje røyker mye ? Jeg er passert 30 for flere år siden , men har fortsatt ingen planer om restylane . Hva gjør DU når du blir 30 år da TS ? Fyller på mer restylane ? Kan umulig være bra .Og hvordan blir du seende ut når du når 30 års alder , om du skal begynne med restylane så tidlig ? Kan neppe være å anbefale , i så ung alder som din . Forsøk heller å spis sunnere , nok frukt og grønt ( C - vitaminer ) o.a , det inneholder viktige antioksydanter som forhindrer tidlig aldringsprosess . Få i deg nok b - vitaminer via eks Havregryn og Havregrynsgrøt m.m , grov brød . Og nok fiskeolje . Enten naturlig eller tilskudd . Så blir nok huden din bedre etterhvert , mer spenstig og strammere . Pluss er viktig at du drikker nok vann hver dag . Bruk også Aloe Vera gel / krem i ansiktet . Det er en veldig næringsrik krem for huden , som pleier , beskytter , fukter og holder huden ved like godt . Det er ikke alltid de dyreste rynke-produktene er de beste ! Jeg sverger til Aloe vera - har kjempefin hud enda jeg har passert 30 for lenge siden : ) Ingen rynker her nei . Prøv det heller . Gener spiller jo kanskje også en rolle? 1
Gjest Airi Skrevet 30. november 2010 #10 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar! har aldri røyket i hele mitt liv. Drikker alkohol også svært sjeldent. Og kan faktisk ikke spise sunnere enn det jeg gjør (trener mye, så må spise riktig). Tar tran og vitaminer også i tillegg til riktig kosthold. Det eneste jeg kan forbedre, er å drikke mer vann. Så dette skal jeg bli mer obs på Sover også nok. Legger meg kl 22, og står opp 7.. Er ikke spesielt tynn i ansiktet, men under øynene har man jo ikke mye fett da.. Uff, jeg er vel et håpløst tilfelle da Finnes det aloe vera kremer for øyepartiet da? kan jo ikke ta vanlig ansiktskrem under der. Jeg har hatt problemer med dette, og har brukt nyperoseolje - fungerer kjempebra Å drikke vann skal ikke undervurderes, det heller.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 Nyperoseolje, hvor får man tak i det? Og er det anbefalt å ha under øynene?
Gjest Airi Skrevet 30. november 2010 #12 Skrevet 30. november 2010 Nyperoseolje, hvor får man tak i det? Og er det anbefalt å ha under øynene? Nyperosefrøolje heter den visst, de selger den på butikker for aromaterapi og eteriske oljer. Den bør blandes ut, jeg har den som base for en øyekrem jeg lager selv. Nyperosefrøolje er ofte en ingrediens i diverse rynkekremer, så vidt meg bekjent.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #13 Skrevet 30. november 2010 ok, takk så mye! Skal se om jeg finner den Vil jo prøve ut mest mulig før jeg begir meg ut på skumle restylane. Har som sagt prøvd veldig mange kremer, men ingen har forbedret rynkeproblemet.
womenwomen Skrevet 30. november 2010 #14 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar! har aldri røyket i hele mitt liv. Drikker alkohol også svært sjeldent. Og kan faktisk ikke spise sunnere enn det jeg gjør (trener mye, så må spise riktig). Tar tran og vitaminer også i tillegg til riktig kosthold. Det eneste jeg kan forbedre, er å drikke mer vann. Så dette skal jeg bli mer obs på Sover også nok. Legger meg kl 22, og står opp 7.. Er ikke spesielt tynn i ansiktet, men under øynene har man jo ikke mye fett da.. Uff, jeg er vel et håpløst tilfelle da Finnes det aloe vera kremer for øyepartiet da? kan jo ikke ta vanlig ansiktskrem under der. Du kan bruke JASON , Aloe Vera 84 % over alt på kroppen . Også under øyne og hele ansiktet , da dette er en naturlig krem uten masse sikkert " giftige " tilsetningsstoffer som andre kremer helt sikkert inneholder . Den er billig , drøy og god, og best av alt NATURLIG hudpleiemiddel . JASON ALOE VERA hand & bodylotion . Den bruker jeg - over alt på kroppen .Men mest ansiktet da , morgen og kveld . Fantastisk fornøyd med den , kremen er lett og ikke fet , og trekker raskt inn i huden .Desuten virker den litt " oppstrammende " på huden også . Den tetter ikke porene , siden konsistensen er lett og tynn .Den inneholder masse viktige vitaminer og mineraler for huden som Zink , Calcium , A -vit, E- vit og 20 Amino Acids . osv Bruk den overalt . Ingen vits å gå til innkjøp av dyre og dårlige øyenkremer . Så lenge denne kan brukes med bra resultat over hele kroppen , også ansiktet . Kjempefornøyd med den selv .
Gjest Airi Skrevet 30. november 2010 #15 Skrevet 30. november 2010 Du kan bruke JASON , Aloe Vera 84 % over alt på kroppen . Også under øyne og hele ansiktet , da dette er en naturlig krem uten masse sikkert " giftige " tilsetningsstoffer som andre kremer helt sikkert inneholder . Den er billig , drøy og god, og best av alt NATURLIG hudpleiemiddel . JASON ALOE VERA hand & bodylotion . Den bruker jeg - over alt på kroppen .Men mest ansiktet da , morgen og kveld . Fantastisk fornøyd med den , kremen er lett og ikke fet , og trekker raskt inn i huden .Desuten virker den litt " oppstrammende " på huden også . Den tetter ikke porene , siden konsistensen er lett og tynn .Den inneholder masse viktige vitaminer og mineraler for huden som Zink , Calcium , A -vit, E- vit og 20 Amino Acids . osv Bruk den overalt . Ingen vits å gå til innkjøp av dyre og dårlige øyenkremer . Så lenge denne kan brukes med bra resultat over hele kroppen , også ansiktet . Kjempefornøyd med den selv . Sært, det er den samme som moren min bruker! Og hun ser knakende bra ut, nesten 50 år og så vidt antydning til rynker, uten at det ser kunstig ut. Vi har en greie for naturlig hudpleie i min familie.
Gjest yojo Skrevet 30. november 2010 #16 Skrevet 30. november 2010 Du kan bruke JASON , Aloe Vera 84 % over alt på kroppen . Også under øyne og hele ansiktet , da dette er en naturlig krem uten masse sikkert " giftige " tilsetningsstoffer som andre kremer helt sikkert inneholder . Den er billig , drøy og god, og best av alt NATURLIG hudpleiemiddel . JASON ALOE VERA hand & bodylotion . Den bruker jeg - over alt på kroppen .Men mest ansiktet da , morgen og kveld . Fantastisk fornøyd med den , kremen er lett og ikke fet , og trekker raskt inn i huden .Desuten virker den litt " oppstrammende " på huden også . Den tetter ikke porene , siden konsistensen er lett og tynn .Den inneholder masse viktige vitaminer og mineraler for huden som Zink , Calcium , A -vit, E- vit og 20 Amino Acids . osv Bruk den overalt . Ingen vits å gå til innkjøp av dyre og dårlige øyenkremer . Så lenge denne kan brukes med bra resultat over hele kroppen , også ansiktet . Kjempefornøyd med den selv . Hvor får man kjøpt denne serien?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #17 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar begge to. Skal kjøpe både jason og nyperosefrøolje Er det en ide å bruke begge (oljen under aloe vera), eller vil det være overkill? Får man kjøpt jason på apotek?
womenwomen Skrevet 30. november 2010 #18 Skrevet 30. november 2010 Hvor får man kjøpt denne serien? Apoteket har den , men også andre kosmetikk kjeder som selger div. kremer har den .
Meridian Skrevet 30. november 2010 #19 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar! har aldri røyket i hele mitt liv. Drikker alkohol også svært sjeldent. Og kan faktisk ikke spise sunnere enn det jeg gjør (trener mye, så må spise riktig). Tar tran og vitaminer også i tillegg til riktig kosthold. Det eneste jeg kan forbedre, er å drikke mer vann. Så dette skal jeg bli mer obs på Sover også nok. Legger meg kl 22, og står opp 7.. Er ikke spesielt tynn i ansiktet, men under øynene har man jo ikke mye fett da.. Uff, jeg er vel et håpløst tilfelle da Finnes det aloe vera kremer for øyepartiet da? kan jo ikke ta vanlig ansiktskrem under der. Du er IKKE noe håpløst tilfelle Ofte tror jeg at vi gjør oss styggere enn vi er, og selv om du ser noe under øynene, så er det kanskje ikke så ille som du vil ha det til? Har noen kommentert det? Glemte å si ... soler du deg mye? Det er viktig å bruke solbrille om man er mye ute i sol. 1
Malum Skrevet 30. november 2010 #20 Skrevet 30. november 2010 Jeg har god erfaring med denne. Forminsker poser under øynene gjør den også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå