Ejlis Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hei hei Hvordan ville dere stylet denne kjolen? Tenkte kanskje noen fine ankelstøvletter (er det det heter?)siden det er kaldt og snø ute. Anledningen er et julebord. Og kanskje med en fin bolero til. Men hva tenker dere om ankelstøvletter da? Og hva slags strømpebukse? eventuelle smykker? Tenkte kanskje noen smykker i sølv eller gull så det ikke blir helt svart..Og hva syn dere om kjolen generelt? http://www.ginatricot.com/no/kolleksjon/ccollection-p0.html#product_119656
phronima Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Lagde noen forslag http://www.polyvore.com/frslg/set?id=25463357 Er ikke min kjolesmak, men tror den kan bli fin likevel.
FantasDick Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Om du absolutt vil gå for ankelstøvletter bør de i alle fall være sorte, og jeg ville garantert valgt sort strømpebukse med veldig høy denier, for å ikke bryte opp beina. Jeg ville heller ikke brukt bolero til. Noen litt kraftige statementsmykker, ringer på fingrene og en fresh neglelakk til! Om du burde gå for sølv eller gull kommer vel litt an på hva du kler best, men jeg ville tatt sølv.
ntbn Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Litt avhengig av hvilken type personlighet du vil sette på det. Er en veldig klassisk kjole, så jeg ville kanskje kjørt klassisk stil - hansker, perlesmykker? Jeg hadde gått for sorte pumps, slik phronima foreslo. Jeg også holder meg langt unna bolero, helt vanlig sort strømpebukse. Kjolen generelt; ikke min smak i det hele tatt. Litt for enkel og lite fresh, nå liker jeg å skille meg litt ut. Veldig anonym kjole egentlig. Også liker jeg heller ikke at blondene synes nederst. Men ja, klassisk Audrey stil kan funke bra.
Ejlis Skrevet 30. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2010 Tusen takk for forslag :-) Var veldig mange fine tips, har også tenkt på store smykker, og en fin neglelakk til for å få litt farge. Kjolen i seg selv overasket meg da jeg fikk den (bestilte den) var veldig mye finere i virkeligheten enn på det bildet. Grunnen til at jeg ønsket bolero er for jeg liker ikke å vise overarmene mine..Har dere noen andre tips da?For å dekke de (også fordi det er kaldt ute :-S) Uansett takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå