Crazee Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Grupper/artistar? Hmmm - The Monroes (Sunday People m.m.) - Lars Kilevoll (Livet er for kjipt m.m.) - Egil Eldøen - Creation - Secret Mission - Jahn Teigen ;-) - Prima Vera Sånn, meinar du? (er litt blank...)
chimp Skrevet 14. oktober 2003 #4 Skrevet 14. oktober 2003 Marius Müller (Lava) Anne Grethe Preuss (Veslefrikk) Åge Alexandersen (Sambandet) New Jordal Swingers Tomboy
Gjest Abelone Skrevet 14. oktober 2003 #10 Skrevet 14. oktober 2003 Dollie De Luxe Halvdan Sivertsen og de tre andre kara! (har vært der "alltid") Alex Beranek elsker the eighties
chimp Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 a-ha slo vel gjennom då, òg... Herregud! Hvordan er d mulig å glemme de største norske gjennom tidene??? :o Halvdan Sivertsen og de tre andre kara! (har vært der "alltid") Gitarkameratene!
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #14 Skrevet 15. oktober 2003 Terje Rypdahl Mari Boine på norsk! Chipahua Jokke og valentinerne Jon Eberson/Sidsel Endresen Unit Five Mods Stavangerensemblet DePress Asfalt Geggen & Samlebandet (ikke utpreget kjente, men jeg kjenner en som var med der...) Pål Thowsen m/ymse band Bjørn Eidsvåg (Eg ser er fra tidlig 80-tall) ...blant annet...
Malou Skrevet 15. oktober 2003 #15 Skrevet 15. oktober 2003 Ole I Dole - Det va'kke min skyld Jennifer
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #16 Skrevet 15. oktober 2003 Åh Unit Five ! *Mimrer* Ten thoasand lovers, ten thoasand lovers in one. *Gauler TNT*
pixiegirl Skrevet 16. oktober 2003 #19 Skrevet 16. oktober 2003 Sterk Naken og Biltyvene Shatoo TNT Return One 2 Many (Downtown) DaVinci Jørn Hoel Fra Lippo Lippi Ketil Stokkan Reidar (Øivind Blunck) Coco (Life must go on) Tindrum (Drums of war) Franklin (Bombadilla life)
Malou Skrevet 17. oktober 2003 #20 Skrevet 17. oktober 2003 Return Hvordan kunne jeg glemme disse heltene da? *mimrer om Return konsert i Aurskog et sted* Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå