Gå til innhold

Hvor gammel var du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes flere tråder om dette.. :) Jeg var 21, han 24.

Skrevet

Vi gifter oss til Juni, da er vi begge 21, men en måned senere blir jeg 22, og en måned etter det igjen blir han 22. :)

Skrevet

Vi giftet oss 10 dager før min 30 års dag. Han var 28.

Skrevet (endret)

Jeg bare MÅ spørre! Hvorfor svarer så mange som ikke er gift når det tydelig er et spørsmål om hvor gammel du VAR da du giftet deg?!

Og til Tema: Jeg var 25år.

Endret av Strix
Skrevet

Jeg bare MÅ spørre! Hvorfor svarer så mange som ikke er gift når det tydelig er et spørsmål om hvor gammel du VAR da du giftet deg?!

Og til Tema: Jeg var 25år.

Hvorfor ikke svare? Det er jo like før for mange, så de vet jo hvor gamle de selv er?

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvorfor ikke svare? Det er jo like før for mange, så de vet jo hvor gamle de selv er?

En gang til: Hvor mange år VAR du da du giftet deg?

I et innlegg over her er det en som forteller at hun skal gifte seg i juni. Kaller du det like før? Det er 7 måneder til.

Skrevet

Gifter meg når jeg er 23 og han 29

Signerer bare her. ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Signerer bare her. ;)

Har du lest tittelen på temaet? Vet du forskjellen på preteritum og futurum? :sukk:

Skrevet

Vet du forskjellen på preteritum og futurum? :sukk:

Ikke alle er like flink som deg Belladonna. Er det pent å gni det inn? :fnise:

Skrevet

Siden jeg gifter meg om kun 3 dager så velger jeg å svare på dette innlegget. :)

Vi har vært ilag i 2 år nå, forlovet i nesten 1 år og nå når vi gifter oss til helgen er jeg 18 år og han 23 år. :yvonne:

Skrevet

Til trådstarter:

Siden dette som vanlig utvikler seg til en krangel angående detaljer, så spør jeg enkelt og greit: Vil du også ha alder for de som SKAL gifte seg, eller bare for de som ER GIFT?

Skrevet

Tittelen sier alt :)

Hvor gammel var du, og kjæresten da dere giftet dere? :)

Til trådstarter:

Siden dette som vanlig utvikler seg til en krangel angående detaljer, så spør jeg enkelt og greit: Vil du også ha alder for de som SKAL gifte seg, eller bare for de som ER GIFT?

Svaret på spørsmål ditt står vel der, selv om jeg heller ikke synes dette er nødvendig å flisespikke på.. :)

Skrevet

En gang til: Hvor mange år VAR du da du giftet deg?

I et innlegg over her er det en som forteller at hun skal gifte seg i juni. Kaller du det like før? Det er 7 måneder til.

Jaja.....detaljer detaljer :sjenert:

Skrevet

Jeg var 20, han 27. Skilt da jeg var 27 og han 34. Gift for annen gang da jeg var 34 og han 30. Skilt igjen da jeg var 40 og han 36. Og jada, trodde begge ganger at det skulle vare evig...

Nå er jeg lykkelig samboer, og slik skal det forbli!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...