Marshmallow Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hva slags musikk hører du på når du trener? Bruker du forskjellig musikk til jogging, styrketrening etc? Fortell gjerne hvilke låter som er på din treningsspilleliste nå. Setter pris på om noen vil dele litt inspirasjon med meg
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Foreslår at noen lager en sånn delt spilleliste som går an å lage på spotify nå, og så legger alle sammen treningslåtene sine inni den? Jeg har ingen anelse hvordan man gjør det selv, men kult om noen hadde visst det og gjort det!
Somnia Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg har begynt å bare ha Ipoden på shuffle i mangel på å finne meg nye treningssanger når jeg har blitt lei av de gamle. Her er noen av de som er på den "gamle" listen min: Way I Are (Feat. Keri Hilson & D.O.E.) og Timbaland Only girl in the world, S &M, pon de replay, Man down - Rihanna Get Down - Busta ryhmes Ching-A-Ling, Shake Your Pom Pom - Missy Elliott The Potion - Ludacris Church - T-Pain Ft. Teddy Verseti OMG (feat. will.i.am) - Usher Whip My Hair - Willow Smith (for en begavet liten jente!) Passout - Tinie Tempah Money in the Bank- Revised - Final Mix-Swizz Beatz Commander - Kelly Rowland I need air - Magnetic Man Shutterbugg (Ft. Cutty) - Big boi (må være den neste hiphop plata på mange år! Mange andre kule sanger på den plata, men jeg fjerna dem fra lista, da jeg ble lei dem. Men anbefaler å sjekke ut resten også ) On a mission - Katie B Starstruck, unstobbable, Anne - santogold (anbefaler å sjekke ut hele albumet her også. IKKE ett svakt spor. En av mine store oppdagelser i 2010). En eneste, Neeei! - Lars Vaular Off That [Ft. Drake] - Jay- Z XXXO - M.I.A I Like It Rough, Teeth, Starstruck (featuring Space Cowboy & Flo Rida), Telephone (featuring Beyonce)- Lady Gaga Jeg er vel over gjennomsnittet interessert i musikk, og hører på alle sjangre, men når jeg trener trenger jeg de lette og fengende. Mange av sangene fant jeg på Step up 2 sountracket Håper du finner noen sanger her som gjør treningen spennende Endret 12. desember 2010 av Somnia
Ember Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Husker en spinninginstruktør spilte Rammsteins "keine lust" da vi skulle skikkelig ta i en gang, funka helt krutt! Rammstein er supre når du skal virkelig få kjørt deg. Om du liker den sjangeren da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå