Gå til innhold

Helt ærlig..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du stjålet noe engang?Altså ikke snakk om barndommen...Få det ut om du tør:)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Idamarte
Skrevet

Må innrømme at jeg har grafsa med meg noe småtteri fra jobben, men ikke noe ut over det.

Skrevet

Og har noen blitt tatt?..Hva skjedde?

hilsen TS:)

Skrevet

Jeg ble tatt for nasking på Oslo City da jeg var 15-16. Det var første gang jeg nasket noe som helst. Innmari pinlig, innmari kjipt, og jeg er sjeleglad for at jeg ble tatt på fersken og måtte tenke over hva jeg dreiv med.

Skrevet

Jeg ble tatt for nasking på Oslo City da jeg var 15-16. Det var første gang jeg nasket noe som helst. Innmari pinlig, innmari kjipt, og jeg er sjeleglad for at jeg ble tatt på fersken og måtte tenke over hva jeg dreiv med.

Hva tok du? Og hva skjedde? Ble litt nyskjerrig :popcorn:

Skrevet

Hva tok du? Og hva skjedde? Ble litt nyskjerrig :popcorn:

Husker det skikkelig godt, det satt jo litt av et støkk i meg :P

Var på Cubus og lurte en consealer (som jeg aldri har brukt verken før eller siden, skjønner ikke hva jeg tenkte) inn i jakkelomma. Var der en god stund etterpå og så på ting, mannet meg opp til å stikke av osv. Gikk rolig og fattet (trodde jeg) ut og hadde kommet to-tre meter vekk fra butikken da det kom en vekter og ba meg stoppe. Så spurte han hva jeg hadde i lomma, og jeg skjønte at jeg var ferska og tilsto. Måtte være med ned på et rom i kjelleren og de fylte ut anmeldelse og sjekka IDen min. Så fikk jeg beskjed om å gå min vei og ikke sette en fot på OsloCity igjen noen sinne.

Anmeldelsen ble henlagt på grunn av den lave verdien på det jeg hadde tatt, men jeg lærte en lekse :)

Skrevet

Hva skjer om en blir tatt for nasking av mat i matbutikk?For man brikk på rullebladet og hvor lenge står den..?Resten av livet??

Skrevet

Jeg har ikke nasket, men kjøpt øl til mindreårige og blitt tatt. Innmari flaut det og! Midt inne på et senter! Men lærte leksa mi jeg og ;)

Skrevet

Stjal engang sånne figursåper fra Kremmerhuset på City Syd når jeg var rundt 12-13 år...Åjoda,ble tatt på fersken og det ble både ringt og sendt brev hjem :tristbla: Fikk meg en real moralpreken fra skuffa foreldre og hadde verdens dårligste samvittighet!

Siden har jeg ikke vært i nærheten av å prøve noe sånnt igjen :fnise: Men merker den ekkle følelsen av å bli oppservert henger igjen enda,når jeg er å shopper sminke og den slangs i trange butikkereoler som hos Cubus o.l :ler:

Skrevet

Stjal engang sånne figursåper fra Kremmerhuset på City Syd når jeg var rundt 12-13 år...Åjoda,ble tatt på fersken og det ble både ringt og sendt brev hjem :tristbla: Fikk meg en real moralpreken fra skuffa foreldre og hadde verdens dårligste samvittighet!

Siden har jeg ikke vært i nærheten av å prøve noe sånnt igjen :fnise: Men merker den ekkle følelsen av å bli oppservert henger igjen enda,når jeg er å shopper sminke og den slangs i trange butikkereoler som hos Cubus o.l :ler:

Samme her :) Oslo City har jeg vært på kanskje to ganger etter det, er redd for at de skal kjenne meg igjen pg dra meg inn på bakrommet, selv om dette er 6 år siden og jeg sikkert ikke er den eneste som har blitt tatt i nasking som blærete tenåring...

Skrevet

Ja, det har jeg. Ble tatt på fersken. Det er den eneste gangen i livet jeg har stjålet noe.

Han anmeldte ikke, men jeg fikk så sjokk at jeg nå er verdens ærligste menneske :)

Skrevet

Når jeg var yngre, rundt 11-13 år så stjal jeg noe småting fra butikkene. Ble aldri tatt. Men skjønte jo selv at dette var jo bare dumt.

Skrevet

Hva skjer om en blir tatt for nasking av mat i matbutikk?For man brikk på rullebladet og hvor lenge står den..?Resten av livet??

Ikke si du vurderer det :roll:

Skrevet

Kan ikke dere som svarer fortelle hva dere tok, og også hvordan det ble håndtert da dere ble tatt (de av dere som ble det)?

TS: Det hadde vært morsomt om denne tråden hadde en poll. Bare "Har du noen gang nasket" og svaralternativer ja og nei.

Skrevet

Da jeg var 4 år lekte jeg sjørøver å stjal tanten min sitt bankkort. Hun leitet kjempe lenge etter det. Hun spurte meg om jeg hadde sett det, men jeg visste ikke hva et bankkort var ellers hadde jeg nok fortalt henne at det lå trygt gjemt i støvletten min. :ler:

Skrevet

Stjal litt sminke og småting som ungdom. Men nei, har ikke stjålet noe etter at jeg ble voksen. Mest fordi det er jævlig kjipt å bli tatt.

Skrevet

Nope. Har hatt med butikkfolk å gjøre fra jeg var tre never stor, så jeg har alltid vært klar over at det er noen som eier disse tingene. Selv i så trange studietider at jeg vurderte å spise gress...

• Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Nei, kunne faktisk aldri gjort noe sånt. Ikke før, ikke nå å kommer mest sansynlig aldri til å gjøre det heller.

Ikke det at jeg synes det er en særlig ond eller slem handling...å dømmer absolutt ingen som gjør det / har gjort det, men det ER jo galt å kunne ikke gjort det selv:P

Dere som har gjort det å blitt tatt, er ikke det sykt flaut ? Hva sier dere liksom? :P

Gjest Eventyr3
Skrevet

Nei, kunne faktisk aldri gjort noe sånt. Ikke før, ikke nå å kommer mest sansynlig aldri til å gjøre det heller.

Ikke det at jeg synes det er en særlig ond eller slem handling...å dømmer absolutt ingen som gjør det / har gjort det, men det ER jo galt å kunne ikke gjort det selv:P

Dere som har gjort det å blitt tatt, er ikke det sykt flaut ? Hva sier dere liksom? :P

du sier ingenting, du løper. :gjeiper:

Gjest Lebewesen93
Skrevet

du sier ingenting, du løper. :gjeiper:

Ja, det er nok lurt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...