Gå til innhold

Side på facbook og twitter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opprettet en side for bloggen min på Facebook. Helt i begynnelsen var det mulig å legge til en direkteforbindelse mellom oppdateringene på siden på Facebook og Twitterkontoen min. Jeg fikk ikke dette til (noe feil med twittersiden) og etterhvert forsvant dette "trinnet". Nå finner jeg ikke igjen hva jeg skal gjøre.

Altså hvordan få til at alle oppdateringer som gjøres på siden på Facebook (ingen person, men en blogg som har "side") automatisk kommer opp som statusoppdatering i min personlige twitterkonto?

Noen som kan dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opprettet en side for bloggen min på Facebook. Helt i begynnelsen var det mulig å legge til en direkteforbindelse mellom oppdateringene på siden på Facebook og Twitterkontoen min. Jeg fikk ikke dette til (noe feil med twittersiden) og etterhvert forsvant dette "trinnet". Nå finner jeg ikke igjen hva jeg skal gjøre.

Altså hvordan få til at alle oppdateringer som gjøres på siden på Facebook (ingen person, men en blogg som har "side") automatisk kommer opp som statusoppdatering i min personlige twitterkonto?

Noen som kan dette?

Forsøk å gå til siden din og "rediger side". Finn "Applikasjoner" på venstre side og "bla gjennom flere applikasjoner". Her er det bare å søke etter det du ønsker.

Skrevet

Takk for svar, jeg skal teste det ut. :)

Skrevet

Jeg finner det rett og slett ikke. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...