AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg har opprettet en side for bloggen min på Facebook. Helt i begynnelsen var det mulig å legge til en direkteforbindelse mellom oppdateringene på siden på Facebook og Twitterkontoen min. Jeg fikk ikke dette til (noe feil med twittersiden) og etterhvert forsvant dette "trinnet". Nå finner jeg ikke igjen hva jeg skal gjøre. Altså hvordan få til at alle oppdateringer som gjøres på siden på Facebook (ingen person, men en blogg som har "side") automatisk kommer opp som statusoppdatering i min personlige twitterkonto? Noen som kan dette?
Max Magnus Skrevet 30. november 2010 #2 Skrevet 30. november 2010 Jeg har opprettet en side for bloggen min på Facebook. Helt i begynnelsen var det mulig å legge til en direkteforbindelse mellom oppdateringene på siden på Facebook og Twitterkontoen min. Jeg fikk ikke dette til (noe feil med twittersiden) og etterhvert forsvant dette "trinnet". Nå finner jeg ikke igjen hva jeg skal gjøre. Altså hvordan få til at alle oppdateringer som gjøres på siden på Facebook (ingen person, men en blogg som har "side") automatisk kommer opp som statusoppdatering i min personlige twitterkonto? Noen som kan dette? Forsøk å gå til siden din og "rediger side". Finn "Applikasjoner" på venstre side og "bla gjennom flere applikasjoner". Her er det bare å søke etter det du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 Takk for svar, jeg skal teste det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå