AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Dette høres sikkert helt teit ut, men hvordan fungerer den? Skraper man bittelitt hver dag? Hva koster den? Jeg kjøper aldri skrapelodd, men jeg har en eldre slektning som pleier å gjøre det av og til, og jeg har lyst til å gi henne en liten adventsoverraskelse.
afeio Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Den koster 50 kr. Hver dag skraper man en rute, som inneholder fire tall og et symbol, f eks juletre. Dersom tre av disse tallene er like vinner man dette beløpet. En kan samle opp symboler, og ved et x antall av disse symbolene kan man få en pengepremie som varierer ettersom hvilket symbol det er og antallet. Dermed er det to forskjellige måter å vinne på. Meget gode vinnermuligheter og kan vinne flere ganger på samme kalender.
Sessipn Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 (endret) Den er delt inn i 24 luker og du skraper 1 luke for hver dag Inne i hver luke er det fire tall og et symbol, får du 3 like tall i en rute vinner du den summen som på vanlig flax. Hvis du får x antall like symboler i løpet av desember vinner du også en sum Håper dette hjalp litt. La med link til bilde av årets flaxkalender: Flax Kalender Edit: så nå at noen var før meg gitt :gjeiper: Endret 29. november 2010 av Sessipn
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Tusen takk for hjelpen! Da blir det en slik og kanskje en blomst til slektningen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå