Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag vart jeg feltpartner i Leger Uten Grenser, og skal gi månedlige beløper til dem på 200 kr. Når jeg kom hjem innså jeg at dette var veldig dumt gjort, fordi jeg ikke har økonomi til det likevel. Har ikke jobb, så lever på stipend, som så vidt dekker mine egne behov. Så jeg vil melde meg ut. Nå starter ikke dette før i Januar, men jeg kunne tenkt meg å avsluttet det nå. Betalingen foregår med avtalegiro.

Det jeg lurer på er hvordan jeg stopper all betaling, og melder meg ut igjen av Leger Uten Grenser. Hvis jeg stopper betalingen av avtalegiroen i banken, vil jeg da allikevel få regningen i posten som faktura? Eller må jeg ringe til Leger Uten Grenser for å stoppe betalingen?

Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det blitt en del år siden jeg ble feltpartner etter å ha blitt vervet på gata, men da ringte de til meg etter noen dager for å få bekreftet at jeg fortsatt ville støtte dem. Mulig de gjør det ennå? I så fall gjør de jo dette før avtalegiroen blir opprettet, så da er det bare til å si at du har ombestemt deg.

Ellers ville jeg, som du sa, ha slettet avtalegiroen i nettbanken, og i tillegg sendt en mail med beskjed om at du ikke har mulighet til å være feltpartner. Sånn for sikkerhets skyld :)

Skrevet

Jeg sendte dem bare en mail (fant adressen på nettet). Husker ikke helt om jeg måtte stoppe avtalegiroen og, men jeg tror de fikset det :)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :):)

Sendte en epost til Leger Uten grenser i dag, og fikk svar nå. Var ikke registrert enda, men når jeg var det skulle han slette meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...