Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg har sett en slik tråd her tidligere, men fant ikke den igjen så da lager jeg en ny!

Hva skal du kjøpe/har du kjøpt i julegave til kjæresten i år?

Selv er jeg blank enda, helt nytt forhold så da synes jeg det er ekstra vanskelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har scrappet en liten bok med bilder og biletter etc fra da vi var I London og Edinburgh I sommer. I tilegg så får han en minnepinne med gamle bilder og brev siden han har mistet alt som var på sin data.

Laget en gavekalender med define voks, ullsokker, smash sjokolade, og andre ting han liker fra norge (han er nederlandsk) så den er jo litt gave og:)

Han har bursdag rett etter, og der vet jeg ikke helt.. akkurat nå står jeg mellom skjorter + mansjettknapper eller noe slags gavekort på ett skisenter eller noe..

Skrevet

Ting jeg har kjøpt opp gjennom:

Sko for styrketrening

Joggesko

Goretex sneakers

Gavekort på tatovering

Høretelefoner til iPod

Konsertbilletter og billetter til festival

Tilbehør til speilreflekskamera

Skrevet

han får adventskalender for rundt 1500 kr. også tenkte jeg å kjøpe en julegave for rundt 1000.

i adventskalenderen har jeg kjøpt omtrent alt han har sagt han ønsker seg. så hva han får i jul er uvist.

i kalenderen får han bl.annet: boxere, dvder, lommelykt, flaxlodd, vinkelsliper, xboxspill, sexterninger, varmepledd, sag, cd, hårvoks, osv :P husker ikke alt :P

Skrevet

er i nytt forhold jeg og, har ingen ide om hva jeg skal kjøpe, har ikke så mye penger å bruke heller..

Men tips til dere med litt bedre råd:

sydentur, ipod med favoritt musikken hans, gavekort på tatovering, helg i storby.

Skrevet

vi har kjøpt tur til hverandre. Er i et avstandsforhold til juni 2011 så eneste vi ønsker er å tilbringe tid sammen :)

• Liker 1
Skrevet

jeg kommer til å gi en klokke å håper å få inngravert noen fine ord på baksiden av den til han :) så finner jeg nok noe smått utenom som pysjbukse, boxere :) tenkte å gi noe tekniske ting til han men syns klokken ville bli så personlig og fin :) vanskelig å gi dette året da jeg føler julen har rettet mer forkus på penger og verdi på gaver enn tanken bak den..

Skrevet

Biletter på weekendtur til Paris til våren :) og en elektronisk duppedings som jeg ikke er helt sikker på hva er, men som han ønsker seg.

Skrevet

Vi ska kjøpe langrennski til hverandre i år vi!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

han ønsker seg bare xbox spill :snurt: så enten kjøper jeg det til han - så han blir fornøyd, ellers finner jeg på en mye finere gave - som jeg håper han vil like :fnise:

Skrevet

Han ønsker seg leatherman, så det skal han få :)

Også får han noen bluray filmer :)

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke! Kom nettopp i en ekkel økonomisk situasjon, så har par et par hundrelapper å bruke... Er nesten umulig :sukk:

Skrevet

Jeg har kjøpt klær og annet tilbehør i London som han skal få (bukse, t-skjorter, undertøy, skjorte, sokker etc), tre sesonger av Seinfeld, samt et par bøker.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I fjor var første julen med min kjæreste. Jeg var hos fotograf og fikk tatt bilde av meg selv i den posituren han liker best.

Han ble veldig glad, og bildet henger over senga :)

I år har jeg ingen anelse, må følge med på tråden. Det eneste jeg vet er at vi begge holder kostnadene lave, siden vi ikke liker kommersialiseringen av jula, og press om dyre gaver.

Hadde en av oss fått så dyr kalender som den lenger opp i tråden hadde det blitt for mye av det gode, og nesten pinlig :sjenert:

I fjor fikk han adventskalender, med små sjokolader, en fox, et bilde osv, koselig :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Han fikk dyyyr bursdagsgave, så han får "bare" noe småtteri nå til jul, noe jeg har avklart med han på forhånd. Han ønsket seg så sårt den tingen han fikk til bursdagen nemlig, så da måtte jeg avklare at jeg ikke hadde råd til noen heftig julegave. Tanken som teller i år, så han får den deilig parfyme :yvonne:

Gjest stillness
Skrevet (endret)

Tror nok det blir tøfler(de han har nå har han teipet sammen og litt diverse så på tide med nye?Ja :fnise: ),bukse og genser.

Også må han jo få noen harde pakker også :)

Han får også kalender der vi bytter på annenhver dag med litt forskjellig :)

Endret av stillness

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...