Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Vi giftet oss i sommer og takkekort er sendt ut. Nå er det julekort som står for tur.... Føler meg veldig lei av å skrive kort, så tenkte gjøre noe lettvindt ut av julekortene :) Er det rart å bruke et bilde fra bryllupet på julekortet? Vi har ikke barn, så ingen andre å bruke bilde av liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, og ville syns det var veldig rart å få et julekort med et brudepar på

Skrevet

Ser ikke noe grunn til å ikke kunne bruke et slikt bilde. Det er jo det som har skjedd i livet deres dette året :)

Gjest Consensio
Skrevet

Syns det hadde vært rart, og jeg er ikke den typen som reagerer på så mye...

Skrevet

Det er da ikke mere rart enn at noen sender ut bilde av poden i poolen på Gran Canaria fra sommerferien selv om de da sendte postkort. Man velger et fint bilde, som man selv liker :)

Se om ikke du finner noe som er litt annerledes en takkekortet fra brylluppet.

Skrevet

Synes det blir rart når dere akkurat har sendt ut takkekort. Synes julekort skal være julete jeg, med nisseluer/ute i snøen/rødkledde folk eller lignende på.

(Men så hadde ikke jeg sendt julekort med bilde av bare meg og samboeren heller da, blir for rart for meg om man ikke har fks en hund eller et barn på bilde i tillegg :sjenert: )

Kan dere ikke ta et koselig bilde av dere med nisseluer på eller noe da? Også legger dere det inn på dataen og lager kortene selv, det er jo fryktelig enkelt :)

Skrevet

Hei :)

Vi giftet oss i sommer og takkekort er sendt ut. Nå er det julekort som står for tur.... Føler meg veldig lei av å skrive kort, så tenkte gjøre noe lettvindt ut av julekortene :) Er det rart å bruke et bilde fra bryllupet på julekortet? Vi har ikke barn, så ingen andre å bruke bilde av liksom....

Selvfølgelig ikke. Jeg har hatt dåpsbarnbilde til julekort, og brudebilde til julekort et annet år. Andre ting på mine personlige julekort har vært Hunden ,huset vårt og landskapsbilde fra her vi bor, har også fotografert en plante eller et lys og skrevet bakpå.

Det jeg ikke helt forstår er hvorfor det MÅ være personlig bilde alltid til julekort, hvorfor ikke av og til bare skrive en liten hilsen på et helt vanlig kjøpt kort/ eller et slikt kort man får gratis i posten. Det er ordene/tanken som teller(og varmer) meg i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...