Gå til innhold

betatt av en herlig fyr

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For rett over en mnd siden ble jeg singel. Rett etter dette ble offesielt tok han kontakt med meg, på facebook og msn. Han begynte også å sende sms. Han hadde dame på dette tidspunktet, men sa han skulle gjøre det slutt med henne, noe han også har gjort!

Jeg har ikke truffet han på mange år, vi var på en date for ca 8 år siden, han bor også ca en time kjøring unna meg. Så jeg har ikke truffet han ennå, men han har nevnt at jeg kan jo være med ut en gang..

Vi snakker som regel på msn hver dag, med web cam, han sender også en del sms når vi ikke er på msn, men pluttselig kan det gå mange timer før jeg får svar,men det er som regel alltid han som sender mld først.Vi snakker som regel bare om vanlige ting, ikke sex osv..

Jeg liker han veldig godt, og han er veldig pen! hadde han spurt hadde jeg nok kommet på besøk til han med en gang. Men jeg tør ikke ta initiativet og presse meg på! Tar meg selv i å tenke på han hele tiden!

Liker han meg? eller er han bare intresert i en venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En fyr tar kontakt etter så mange år, gjør det slutt med ei dame slik at det ikke skal bli noe trøbbel.

Daglig kontakt, og den er ikke bare seksuellt ladet.

HALLOOO?? Få møtt fyren så fort som mulig, JA han er litt betatt.

Skal ikke si forelska, men det kan komme om dere to greier å få ut fingeren å møtes istedet for å sitte på hver deres kant og vente på at den andre tar kontakt. Hvis du har mulighet så si at du skal på handletur dit og om han har litt tid til å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en melding av han.. jeg skal til han på fredag å lage middag til han :D gleder meg! men har sinnsykt med sommerfugler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

javel da var kvelden overstått :) jeg kjørte hjem til han og lagte middag, så slappet vi bare av og så litt på tv, pratet litt. Følte jeg hadde hjernteppe halve kvelden, så noen pinlige pauser ble det men jeg tror ikke det gjorde noe :) så gikk vi på kino, å hjem igjen til han etterpå. Ble sittende til langt på natt. Det var veldig koselig, det skjedde ingen ting denne gangen, men han vil ha meg tilbake på besøk så det virker som han har lyst å bli bedre kjent hvertfall :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...