Gå til innhold

Fluefiske....noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe fluestang til kjæresten min til jul. Noen som har peiling på hva en bør kjøpe. Kan tenke meg å bruke opp til 3000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt på kjæresten din..

Vil han ha enhånds, eller tohånds ??

Har han erfaring ??

Ta deg en liten runde i butikkene, og

høre hva de har å tilby ..

Gjest Anonymous
Skrevet
Det spørs litt på kjæresten din..

Vil han ha enhånds, eller tohånds ??

Har han erfaring ??

quote]

:hoho::hoho::hoho:

Sorry, kunne ikke dy meg...!

:blunke:

Cruella

:kul:

Skrevet

Nei han har ingen erfaring med fluefiske. Men han er en stå-på type, som lærer seg alt han går inn for.....Så hva er best enhånds eller tohånds.....hva bruker proffene?

Gjest Cruella
Skrevet

Er ingen ekspert, men mannen min driver med fluefiske og har begge typer. Tror det kommer mye an på hvor man skal fiske (langs elvekanten etc.) Hvis det er mye vegetasjon og trangt i området man skal stå å fiske fra, er det nok lettest å kaste med en enhåndsstang.

Skrevet

Det kreves da to forskjellige teknikker... De i butikken kan fortelle mer.. men han burde selv kjøpe det/få råd selv.. Hva med å gi han gavekort slik at han kan velge utst selv?.... jeg ville IKKE kjøpt det til han alene når dere vet så lite om ...alt...

Skrevet

GAVEKORT det er kjedelig det.....nei jeg får vel høre med eksperter i butikken.....hvor vanskelig er det å kaste med de forskjellige da? Og hvor dyrt utstyr har dere?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte meg stang i sommer og ga 1200,- for den... Ville ikke kjøpt stang til 3000,- til en nybegynner, kjøp heller med noen gode fluer, ekstra tupp og fortom...det får han garantert bruk for.... :wink:

Skrevet (endret)

.

Endret av Gundel Gaukeley

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...