Gå til innhold

Funnet "din" via chatting??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg også!

Parforholda som startet i chattrommet, blir et mer stabilt og åpent enn ellers.Det er blitt testa. icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...det var mange ja icon_smile.gif

Personlig har jeg ikke funnet en som er helt min enda over nettet, men jeg har mest kontakt med min lille forelskelse over nettet. Ellers har jeg en venninne som fant sin over nettet, og de er jo bare verdens skjønneste par! Og en annen venninne har blitt forelsket over nett, men jeg vet ikke helt om det gikk like bra.

Så jeg har både "positive" og "negative" opplevelser med dette med forelsking over nett, men man burde vel ikke være redd for å bli forelsket, selv om det er over nett mener jeg.

Forelskelsen kan du ikke styre.

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif12

Gjest gloria
Skrevet

Jeg har funnet min type over nett.Hvordan vi møttes er i grunnen ganske rart.Skjebnen har nok hatt litt å si i mitt tilfelle.Uansett,vi har vært sammen i snart 2 år og møtes med jevne mellomrom.Kunne aldri ha funnet en bedre (eller kjekkere) gutt:)

12

Skrevet

Synes dette virker litt rart, jeg...

Trodde det bare var et mindretall av Norges befolkning som traff drømmemennen via internett. Eller sier det noen om hva slags type mennesker som er her inne på KG?

Jeg bare spør!12

Skrevet

Skal si det var mange! Jeg traff min på de gamle måten; ble presentert for hverandre på et hageparty. Ganske romantiskt.

Jeg selv kunne aldri tenkt med å finne en på nettet.. Hm.Når jeg tenker meg om ,så hadde jeg aldri turd icon_biggrin.gif pysete jeg da. Men har funnet min man!

Men jeg vet at mangen gjør det. Godt exempel her inne da!

Mangen av min evenninner har kjærester fra chatterommet.

Hvordan man går frem, kan jo gudene vite icon_wink.gif

Men det er vel kansje fremtiden!

Det kan vere den perverse naboen som du skriver med icon_razz.gif

Sorry, at jeg spora av tråden..

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det blitt normalt at man finner sin kjære på nett?

Er det spesielle folk som sitter å "snakker" til en maskin og finner sin kjære?

Er det noe med folk som sitter slik?

Er de noen ensomme mennesker som skyr utelivet og lever foran sin pc?

Er det som i vitsetegningene, en haug med overspiste angstfulle uføretrygdede folk?. Hjemmeværende alenemødre som har ramlet av lasset?

Er det slik at de treffer sin kjære 100 mil unna som sliter med de samme problemene?

krake søker make?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå var du "gørr" du siste anonym.....

selv er jeg i full jobb - er ikke uføretrygded........ aktiv på fritiden....har mange venner.....godt voksen.... er ikke usosial.

Jeg chatter ivei--fantaserer--og gir f... i slike surmagrede personer som deg.

Fra naturens side så er jeg ikke skapt som noen fotomodell.....er litt beskjeden, selv om jeg ikke vil være det.....har lyst til "å leve livet".

Kanskje, ved å leve ut litt fantasier i en anonym verden....så tør også jeg å prøve å skaffe meg en kjæreste "utenfor". Mange måter å skaffe seg erfaring på.....

og du, siste anonym, burde skjerpe deg, prøve å respektere andre, respektere at ikke alle mennesker er så "heldige" som deg. Forresten "heldig"......tror heller jeg vil være som meg jeg..... ikke slik negativ, surmaget, prippen som deg.

"Livet er her og nå" icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg referer til "vitsetegninger" og "historiene" om de som lever foran pv. Som du vet er det de som gjør det. farlig, for du blir både asosial og usunn visst nok.

Så slapp av, les hva jeg skrev før du glefser-Voldsom så sårbar vi ble der da du.

Jeg er nysgjerrig og ingen ting annet. Sorry.Gå og legg deg, så prøver du å stå opp en gang til, nå med rette foten først.

Skrevet

Ja er og blandt de heldige som har funnet min samboer via nettvenn på sol

lykke til til alle som leter

Skrevet

Jeg tror du tar feil om du tror det er èn spesiell type menneske som tilfeldigvis har funnet en partner over nett.

Internett har jo blitt "en ekstra kommunikasjonsmåte", og det at man kommer i kontakt med et interessant menneske betyr ikke at du bruker 24 timer av døgnet foran datamaskinen.

Jeg chatter litt selv, akkurat i denne perioden blir det mye hjemmesitting grunnet eksamenslesing. Andre perioder blir det mindre eller ingenting.

I pausene mellom lesingen kan jeg like godt logge meg på og chatte en times tid, istedet for å se på Hotel Cæsar for eksempel.

Jeg er veldig glad i uteliv, er ikke ensom, ikke overspist over hodet, ikke en gang angstfull eller uføretrygdet icon_wink.gif

Ei helt normal jente med masse forskjellige interesser, og det tror jeg de fleste andre også er.12

• 9 måneder senere...
Gjest Angel@25
Skrevet

Har nok funnet mannen min på nett. Nå har vi vært i lag i to år, og har hus, bil og barn sammen... Nettet er verdens beste møtested for enslige mennesker. :)

Angel@25 på Eros.....

Skrevet

Har begynt å chatte en del i d siste, men jeg har både mann og barn, så d er ikke derfor......men HERREGUD, så enkelt d er å finne artige folk å chatte m, og hadde jeg vært på jakt, så står jo tilbudene i kø....hmmm!

Blitt litt småhekta, men håper at d bare er i begynnelsen. Men for all del; jeg trener mer enn de fleste jeg kan sammenligne meg m, er veldig sosial, elsker fest og moro.....chattinga blir på bekostning av en del TV-titting, og d er vel ingen kattastrofe akkurat....D var en her tidligere som spurte om hvor man treffer allrighte folk på nettet....Tar også gjerne imot tips; på 'Dagbladet Snakk' feks syns jeg gutta har så lett for komme innpå sex-prat, og d er i grunnen ikke først og fremst d JEG søker da..... :D

Skrevet

jeg traff fyren min på icq. vi har bodd sammen i 2 år nå

Skrevet

Jeg snakket med kjæresten min første gang på IRC, jeg har nettopp flyttet inn og til våren har vi vært sammen i 4 år!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Traff ei god venninne på nettet :wink:

Og eksen min var en kompis av en jeg ble kjent med på nettet, så han traff jeg så og si på vanlig måte..

Skrevet

Traff min forlovede via internett for 2 aar siden.

Mange blir overrasket naar jeg forteller dem at jeg traff kjaeresten paa internett. Det er tydelig at mange tror det er "tapere" som motes paa denne maaten.

Personlig synes jeg det var utrolig deilig aa bli kjent med et menneske som var interessert i "meg som person"--- etter utallige bekjentskaper med menn som kun var interessert i min kropp/utseende.

Kjempefint aa bli kjent med et annet menneske paa denne maaten.

Ellen

Skrevet

Åh så morsomt å se at der er så mange som har funnet noen på denne måten.. Tror nok ikke vi her inne er et representativt utvalg for norges kvinner.

Jeg møtte min kjære på chat ja, og er lykkelig gift, vært sammen i fire år.

Ut fra et kommunikasjonsperspektiv er det å møte en person først virituelt veldig spennende. Det er en helt anne form for konversasjon enn den som foregår på f.eks dansegulv eller treningsstudio ol. Mer direkte rett på sak, slik var det hverfall der jeg var.

Om det er den steriotype "taper" som finner seg kjærester på denne måten så får det så være. er ikke så opptatt av hva ukjente tro om meg, det vikigste er hva jeg vet selv. Derfor kan andre kan godt mene det, men jeg fant nå verdene mest herligste fyr, og jeg hadde lett en stund der ute, og kysset noe frosker.

Det var hvertfall herlig å kunne gå inn i chat rommet å si at jeg var singel og ønsket et seriøst forhold. Og så kom de som var intr dettende ned i fanget.

Og gud, i min alder hvor mange middager og drinker har det blitt med folk som viser seg egentlig ikke å være single, eller som hadde barn eller et eller annet som ikke passet meg. Pga hektisk liv hadde jeg ikke tid til å svirre rundt.

Når jeg så møtte min mann var dette skrellet vekk, slik at vi begge viste hva vi hadde å forholde oss til av facts og så kunne vi bygge det videre.

Passet meg ypperlig.

Skrevet

:D

Samboeren min er barndomsvennen min som flyttet langt vekk. Vi møttes igjen over IRC.. ;) Vi har over to år på baken nå;)

Skrevet

Møtte han på irc for flere år siden. Nå har vi vært sammen snart 1 år og er samboere.

Skrevet

dette trodde jeg ikke. At det var så mange som fant hverandre på nette :) kankje på tide og begynne og chatte!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...