Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #1 Skrevet 5. mai 2002 Har noen av dere funnet "mannen/kvinnen i sitt liv" via chatting? Bare lurer jeg.....
@lfa Skrevet 5. mai 2002 #2 Skrevet 5. mai 2002 Jepp Og snart flytter vi sammen. Og jeg er såå glad og livet er helt topp for tiden! 12
Nelle Skrevet 5. mai 2002 #5 Skrevet 5. mai 2002 Ja -men det ble slutt etter noen år. Nå er han min beste venn, og han har truffet en ny kjæreste via chat. Jeg har truffet en elsker via chat. Klem, Nelle
Mistyen Skrevet 6. mai 2002 #6 Skrevet 6. mai 2002 Ja det har jeg.... Og vi skal nå gifte oss om 6 uker 12
Cassandra Skrevet 6. mai 2002 #7 Skrevet 6. mai 2002 Ja, vi har vært sammen i 16 mnd og bodd sammen siden september Han flyttet 54 mil for å bo sammen med meg og mine barn 12
Thea Skrevet 6. mai 2002 #8 Skrevet 6. mai 2002 Jeg slenger meg på jeg vettu Men jeg har ikke kommet fullt så langt som Misty ennda 12
lana Skrevet 7. mai 2002 #9 Skrevet 7. mai 2002 Det har jeg og vi hadde 1,5 flott år sammen før vi tok av oss ringene og la bryllupsplanene på hylla, og fant det best å gå hvert til sitt og fortsette som venner.
Hedda Skrevet 7. mai 2002 #10 Skrevet 7. mai 2002 Jeg ble kjent med hun som er min aller beste venninne i dag via chat.. verdens beste og skjønneste jente er ikke sammen da.. ville bare skrive inn det jeg
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #11 Skrevet 7. mai 2002 På hvilke chattesider finner man "skikkelige" menn?!?!
Bella Skrevet 7. mai 2002 #12 Skrevet 7. mai 2002 Ja, det har jeg også! Nå har vi vært sammen i 5 år!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #14 Skrevet 7. mai 2002 Jepp - det har jeg også! Møtte verdens beste kjæreste for litt over ett år siden. Og han er fremseles den beste Jeg har stor tro på å møte en kjæreste på nett; jeg fikk "silt" ut kandidatene før jeg eventuelt møtte dem og slapp og kaste bort tid. Jeg møtte bare en av dem, og tre uker etter ble vi kjærester
Kreps Skrevet 7. mai 2002 #16 Skrevet 7. mai 2002 yepp, nå er vi forlovet og har akkurat kjøpt hus!! 12
ElleVille Skrevet 7. mai 2002 #17 Skrevet 7. mai 2002 Oi! Det var mange, jo. Jeg har også blitt kjent med en gutt over nett. Vi møttes etter å ha pratet endel over kanskje tre-fire uker først, og både jeg og han var av den oppfatning at "nettdating" var skikkelig patetisk. Men... vi likte hverandre så godt. Hvorfor ikke? Har møttes noen ganger etterpå det, og trives godt sammen. Har ikke noe forhold, men får se hvordan ting utvikler seg.12
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #18 Skrevet 7. mai 2002 Jeg har ingen tro på denne formen for kontaktskaping. Jeg har ikke tro på at det går an å bli kjent med et menneske kun via det skriftlige ord - og spesielt ikke de som ønsker å bli fremtidige partnere..Er man "desperat" nok(eller psykopat) skriver man alt som passer den andre! Skal man virkelig lære et menneske å kjenne må man se på dets handlinger...dessverre kan det da ofte være for sent.
ElleVille Skrevet 7. mai 2002 #19 Skrevet 7. mai 2002 Helt klart anonym, men man gifter seg jo ikke akkurat uten å ha møtt hverandre. Min kamerat som jeg møtte over nett for eksempel, møtte jeg først ute på byen. Så ble det flere ganger etterpå, etter avtale. Fordi vi likte hverandre. Det som er litt fint med "nettkontakt" er at det er kun den andres tanker du får vite, og ikke "forstyrrende faktorer" som klær, utseende el. Minuset er jo at det kan bli totalt bom fordi fakter, og væremåte kan ha vel så mye og si for om du liker en person, som hva han mener og sier. 12
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2002 #20 Skrevet 8. mai 2002 On 2002-05-07 23:10, anonym wrote: Er man "desperat" nok(eller psykopat) skriver man alt som passer den andre! Skal man virkelig lære et menneske å kjenne må man se på dets handlinger...dessverre kan det da ofte være for sent. Men du . hør her: Hvor mange er det ikke som har oppdaget at de har giftet seg med en psykopat......selv om de har møtt "sin" på en annen måte?? Sikkert flere - enn de som har møtt "sin" på chatten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå