AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Kjæresten og jeg lager pakkekalender til hverandre i år, men for at det ikke skal bli så dyrt har vi blitt enige om å ikke ha bare pakker i kalenderen;) Så, jeg tenker jo da selvfølgelig at det kan være morsomt å gi ham kort med en liten tekst som forklarer hva han har i vente senere den dagen/kvelden, eller senere dersom han heller ønsker det:) Men, så er det jo det å finne på noe morsomt å skrive på disse kortene da...jeg er oppfinnsom nok "in the heat of the moment", men har litt problemer med å gjøre om dette til ord på et kort:) Så, derfor spør jeg dere, er det noen som har noen gode ideer?? ...og hvordan disse kan gjøres om til ord på et kort? Er åpen for ALT
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 TS her, Da er jeg redd han ikke kommer til å skjønne NOE...er så absolutt ingen kunstner
Fantomina Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Miss moneypenny Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Hehe jeg driver og funderer på det samme, skal lage en sånn kalender til samboeren, men er ganske beskjeden av meg sånn egentlig, så når jeg skal skrive ideene ned på kortet blir det så utrolig rart.. *følge med på tråden*
Gjest Gjestemann Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Rim er bra: Jeg kunde ingen gave hitte, så ikveld får du min fitte Legg dig ned og, la vær å velge, i dusjen skal jeg for deg svelge Hahaha:-) Kanskje litt drøyt;-)
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #8 Skrevet 30. november 2010 Jeg kunde ingen gave hitte, så ikveld får du min fitte Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå