JP86 Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 må lufte hode litt her. i går var jeg fadder i dåpen til tantungen min. er verdens skjønneste gullunge selvfølgelig. men det som iriterer meg er diverse familie og venner. Barnets mor klarer ikke altid å si nei så hennes veninde ville være fadder og bære barnet i kirken, det er i orden det. MEN når hun ikke vil se på meg, og hvis jeg tok på barnet så vred hun seg unna med han!! og etter vi var ferdige hos presten og satte oss igjen satt hun konstant og klagde, og mente at mor skulle ta barnet. da vi kom til festen hjalp hun ikke til med noen ting, bare satteseg og tok brus sov var satt frem til maten. så hentet hun barnet igjenn og la beslag på den hele kvelden. ja jeg har tid til å se han senere men er koselig å få en klem da. og da kakene ble satt på bordet begynte familien å forsyne seg UTEN at noen har sakt vær så god og forsyn dere...... da kakene var spist sa veninnen,"vi drar hjem og sover litt vi, kan vi ta bilen?"(de har sover det siden torsdag) mens deler av familien bare glante når vi andre ryddet. Er det mulig. eier ikke folk folkesikk lenger??? dette er snakk om litt eldre mennesker og trodde de hviste hvordan dette her var jeg etter x antall dåp, konfirmasjon og bryllyp??? ikke nok med det så krevde veninnen og bli kjørt til flyet, noe som er en reise på 1 time og 30 min en vei, for hun hadde ikke penger til flytoget!! ah mye frustrasjon her sikkert litt rotete også, men hvorfor er folk slik? eier de ikke respekt og forståelse lenger?
Gjest Eithne Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Og dette er noen man kaller for en venninne? Høres ut som det er noen antenner som svikter litt der ja......
haren Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 må lufte hode litt her. i går var jeg fadder i dåpen til tantungen min. er verdens skjønneste gullunge selvfølgelig. men det som iriterer meg er diverse familie og venner. Barnets mor klarer ikke altid å si nei så hennes veninde ville være fadder og bære barnet i kirken, det er i orden det. MEN når hun ikke vil se på meg, og hvis jeg tok på barnet så vred hun seg unna med han!! og etter vi var ferdige hos presten og satte oss igjen satt hun konstant og klagde, og mente at mor skulle ta barnet. da vi kom til festen hjalp hun ikke til med noen ting, bare satteseg og tok brus sov var satt frem til maten. så hentet hun barnet igjenn og la beslag på den hele kvelden. ja jeg har tid til å se han senere men er koselig å få en klem da. og da kakene ble satt på bordet begynte familien å forsyne seg UTEN at noen har sakt vær så god og forsyn dere...... da kakene var spist sa veninnen,"vi drar hjem og sover litt vi, kan vi ta bilen?"(de har sover det siden torsdag) mens deler av familien bare glante når vi andre ryddet. Er det mulig. eier ikke folk folkesikk lenger??? dette er snakk om litt eldre mennesker og trodde de hviste hvordan dette her var jeg etter x antall dåp, konfirmasjon og bryllyp??? ikke nok med det så krevde veninnen og bli kjørt til flyet, noe som er en reise på 1 time og 30 min en vei, for hun hadde ikke penger til flytoget!! ah mye frustrasjon her sikkert litt rotete også, men hvorfor er folk slik? eier de ikke respekt og forståelse lenger? Det er dessverre helt normalt, selv om det er irriterende. Folk, spesielt eldre, forventer å bli vartet opp, når de er blitt invitert i selskap.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 For å si det sånn, da jeg var fadder til min venninnes sønn, ordnet jeg borddekorasjonene, strøyk duker, vasket i lokalet, heiste flagg, serverte, satte på kaffe, og mere til. For meg var det veldig hyggelig å få lov til å bidra til at det ble en flott dåpsfeiring! Dessuten kjente jo ikke jeg noen andre der enn min venninne og mannen, som jeg tilbragte flere dager med, mens andre familiemedlemmer ikke hadde sett hverandre på lenge... Skulle de flydd rundt mens jeg ble vartet opp? :klø: Skjønner ikke hva som skjer i hodet på slike mennesker...
JP86 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2010 TS her ikke det at jeg mener at jeg skal bli vartet opp, men er bare irriterende at noen kan være sånn. dette var en utblåsning. Ja hun kaller henne veninde,og hun krevde å bli vartet opp. Det som fikk begeret til å renne over var vel at de forsynte seg bare, uten at noen hadde sakt vær så god. bare flaks at jeg rakk å ta bilde av dåps kaken før de tok livet av den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå