MissStiles Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Jeg var ferdig med utdannelsen min i juni og valgte å bli i samme jobb som jeg hadde mens jeg studerte. Nå er jeg klar for å søke etter ny jobb. Men jeg har hatt 3 forskjellige sjefer i løpet av de 3 siste årene jeg har hatt den jobben jeg har nå. Den første sjefen hadde jeg bare i 6 mnd, så henne spør jeg ikke. Neste sjef hadde jeg i over et år. Hun jobber fortsatt i samme bedrift, bare en annen stilling. Så lett å komme i kontakt med henne. Kan jeg spørre henne? Før jeg spør min nåværende sjef?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Heisann! Her operer bedriftene litt forkjellig, men det skal være mulig å få en attest likevel, de skal jo ha i arkivene sine at du har jobbet der. Ettersom du fortsatt jobber der, er det vel egentlig like greit å spørre den du jobber under nå? En attest er ikke det samme som en evaluering av arbeidet ditt, så den som skal skrive ut attesten trenger ikke å ha detaljkunnskap om alt du gjorde, men ser hva stillingen din går ut på, og skriver attesten etter det. Hvorfor vil du ikke spørre hun som er sjefen din nå da, egentlig?
MissStiles Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 Jeg vil gjerne spørre begge. Bare spørre min tidligere sjef først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå