Gå til innhold

Barneoppdragelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over denne bloggen i dag, og det sjokkerer meg nesten at dette kvinnemennesket har et barn.

Ikke bare ser hun nedlatende på alle som forsøker en sunn,god og miljøvennlig oppdragelse der barnet har mulighet til fri utfoldelse som menneske, men hun skriver også "Nei. Jeg mener virkelig at karakterbygging er undervurdert i barneoppdragelse. Det blir en mykere overgang til voksenlivet, når man fra tid til annen avbryter teppevevinga bare for å spørre avkommet "Hva er galt med deg egentlig?".

Sometimes, it`s kind to be cruel."

Jeg skjønner jo at det er skrevet på spøk, men jeg synes virkelig ikke dette er noe å spøke med!

http://justsayin.blogg.no/1288450654_30okt2010.html

Hva er deres syn på barneoppdragelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt med det hun skriver her? Er helt enig i mye av det hun vil ha frem. Altfor mange foreldre er så overbeskyttende at det vil bli et sjokk for barna å bli kastet ut i den virkelig verden.

Syns det er ganske prippent å la seg provosere av et slikt innlegg, så du lever opp til brukernavnet ditt TS.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Jeg har sjelden lest en blogg jeg er så enig i som den.

• Liker 2
Skrevet

Den bloggen likte jeg. :nigo:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ganske enig... Noen unger tåler jo ikke en dritt, og det er takket være sine hysteriske foreldre.

Skrevet

Mange gode funderinger og en humoristisk skrivemåte i den bloggen der.

Og det hun skriver om barneoppdragelse; jeg kunne ikke vært mer enig!! Deler nok samme oppfatning som henne der. Og hvis du TS synes dette var så forferdelig (at du er sjokkert over at hun har et barn) så er nok du en av de hun sikter til. Kanskje du bør ta dette litt til ettertanke? Verden er knallhard, ingen vits i å lure barn til å tor noe annet. Da får de sjokk den dagen de blir nødt å face virkeligheten..

Skrevet

Jeg er faktisk ekstremt uenig.

Jeg ser ikke noe som helst form for humor i å latterliggjøre barnemisshandling på den måten som hun gjør.

Jeg skjønner at det er skrevet i en humoristisk tone, men jeg synes ikke det er fnugg av humor i å latterliggjøre oss som prøver å gi en organisk oppvekst til barna våre.

Skrevet

Jeg er faktisk ekstremt uenig.

Jeg ser ikke noe som helst form for humor i å latterliggjøre barnemisshandling på den måten som hun gjør.

Jeg skjønner at det er skrevet i en humoristisk tone, men jeg synes ikke det er fnugg av humor i å latterliggjøre oss som prøver å gi en organisk oppvekst til barna våre.

Hva er en organisk oppvekst :klø:

Skrevet

Hva er en organisk oppvekst :klø:

Oppvekst sånn det skal være. Med nærhet til mor og far, kvalitetstid sammen istedenfor fokus på kjøpepresset og all overtidsarbeidet som følger med. Sunn, frisk, mat uten sprøytemidler. Ikke masse tilsetningsstoffer og sukker som enkle alternativer. Man klarer fint å ha det gøy i helgen uten en pose smågodt og masse tv-titting.

Skrevet

Oppvekst sånn det skal være. Med nærhet til mor og far, kvalitetstid sammen istedenfor fokus på kjøpepresset og all overtidsarbeidet som følger med. Sunn, frisk, mat uten sprøytemidler. Ikke masse tilsetningsstoffer og sukker som enkle alternativer. Man klarer fint å ha det gøy i helgen uten en pose smågodt og masse tv-titting.

Jeg leser ikke noe i bloggen som kan få meg til å tro at barna til justsaying ikke får nærhet og kvalitetstid med mor og far selv om de kanskje ikke spiser økologisk.

Denne bloggen er et flott alternativ til alle disse rosa bloggene med sminke og interiør *legge på favoritter* Takk for tipset pripne prinsesse :)

Skrevet

Guri land få deg et liv. Denne bloggen er jo helt grei den! Du velger å oppdra din unge på din måte, men det er absolutt ikke noe feil i hvordan bloggskriver oppdrar sitt barn. Du vet du har ikke eneretten på vettet og hvordan man oppdrar barn...... :filer:

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kråkesaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...