Gå til innhold

Single jenter...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå blitt single og lurte da på hvor man treffer dere single jenter i alderen 30 - 40 i Oslo? Noen spesielle utesteder? Hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violently Happy

Har nå blitt single og lurte da på hvor man treffer dere single jenter i alderen 30 - 40 i Oslo?

Jeg er singel. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Grünerløkka er det en del utesteder i Thorvald Meyers gate, i sentrum har vi Internasjonalen, på vestkanten Palace Grill og Manolo. Blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fra tidligere at Frascati var et sted som var kjent for å treffe single jenter, men de er kanskje 40+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 29, da, men pleier å gå på Justisen, Internasjonalen, Revolver, Tea Lounge, Parkteateret, Pigalle, Fru Hagen etc.

Trengs flere hyggelige single gutter på de stedene, hvertfall .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller du kan ta deg en tur i marka - mange hyggelige, pene, single jenter der også ;)

Endret av meridian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår singelforumet her på Kvinneguiden en mandags kveld.....

Endret av Fredagslunch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i marka er vi også! Er jo et slags utested det også :)

Ja til mer flørting på skogstur!!

Eller skitur, da, siden det er vinter nå. Er mange man kan falle for innover i løypene - på ski :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Ja, i marka er vi også! Er jo et slags utested det også :)

Ja til mer flørting på skogstur!!

Du må unnskylde min uvitenhet, men...er det ikke litt håpløst å satse på å finne noen i skauen? Høres ut som relativt tynne odds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå blitt single og lurte da på hvor man treffer dere single jenter i alderen 30 - 40 i Oslo? Noen spesielle utesteder? Hjelp....

Det spørs hvor kjekk du er, hvor kulturell du er og hvor rik du er.

Så enkelt, og så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må unnskylde min uvitenhet, men...er det ikke litt håpløst å satse på å finne noen i skauen? Høres ut som relativt tynne odds.

Nei, det er ganske mange man kan støte på der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slikt en har marka-hyttene til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sant, siden vi nordmenn er så dårlige til å snakke med fremmede. Men tenk om vi hadde turt!

Er ofte på turer alene eller med venninner, og hadde ELSKET det om noen tok kontakt :)

Er fantastisk å møte noen uten promille og uten dundrene musikk som ødelegger all samtale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...