Gå til innhold

Julekalender til han

Anbefalte innlegg

Gjest Smartipans
Skrevet

Jeg syns her om dagen at jeg hadde en KJEMPE ide.. Da jeg selv elsker pakker, og syns det kunne være koselig å ha en kalender hvor vi ga hverandre en ting for hverdag..

Men nå sliter jeg me å finne på småting jeg kan kjøpe til han.. Har ikke anledning til å kjøpe masse dyrt da jeg er student og bare har deltidsjobb... Kansje noen her inne har noen glupe ideer?? :))

Skrevet

Hva med å skrive noen søte lapper? 24 ting du elsker ved han? Eller hva med å kjøpe ett engangskamera, der du gir han oppgaver å ta bilde av :P

Ellers går det jo ann å kjøpe små sjokolader eller sånne polkagrisstenger :-)

Gjest Brangelina
Skrevet

Jeg skal også lage pakkekalender til min kjære. Jeg sliter litt selv siden vi har et nytt forhold. Men jeg tenker kjærlighets"erklæring" eller brev en dag, sexy bilder av meg selv eller bilder av meg selv og han. Stille opp en kveld med sexy undertøy,mange stearinlys slik at det blir hans kveld!F.eks med rødt undertøy for å få julestemning på det hele. kjøpe et blad eller film han liker. Overraske han med en lapp der det står eller viser nye stillinger på overaskende plasser. F.eks kan du be han sjekke jakkelommen sin imens dere har juleshopping? Overaske med klippekort på middag, massasje o.l

Noen som har andre gode ideer?:)

• 11 måneder senere...
Skrevet

I år skal samboeren min få noen han har ønsker seg i alle år... en kasse med øl, en øl til hver dag :fnise:

Skrevet

Noe av det jeg har i:

- Snop

- Øl

- Flaxlodd

- Pondusblad

- Gavekort på sexting

- Gavekort massasje

- Dusjskrubb

- God kaffe/te

Skrevet

Bor du i Oslo? Jeg fant en haug på Søstrene Grene! Kortstokk, kule glass, kløpinne (så han kan klø seg selv på ryggen når jeg ikke er der), yatzy, og det er så billig der! Også hadde jeg en ramme liggende, så jeg fremkalte et bilde av oss på japan photo til den nette sum av 3,50, billig gave;) Har også handlet en bok, boxer og vannflaske på ebay, men det er nok litt i seneste laget for deg. Dag 1 kan du jo gi en sjokoladekalender, så har han to julekalendere, 10 kroner på rimi. Lykke til!

Skrevet

Jeg er ferdig med mine 12 gaver (vi gir annenhver dag) og har følgende:

2 ting til hunden (det er hans hund, og hans hobby)

Tre boxere sammen noe sjokolade

Tannpirkere

Skistropper

Real turmat

Foldekniv

Juleblad

Ullsokker

... Og så kommer jeg ikke på den siste tingen gitt.... Gleder meg til å pakke inn og ordne:)

Skrevet

Bor du i Oslo? Jeg fant en haug på Søstrene Grene! Kortstokk, kule glass, kløpinne (så han kan klø seg selv på ryggen når jeg ikke er der), yatzy, og det er så billig der! Også hadde jeg en ramme liggende, så jeg fremkalte et bilde av oss på japan photo til den nette sum av 3,50, billig gave;) Har også handlet en bok, boxer og vannflaske på ebay, men det er nok litt i seneste laget for deg. Dag 1 kan du jo gi en sjokoladekalender, så har han to julekalendere, 10 kroner på rimi. Lykke til!

De har Søstrene Grene i Bergen og! Genial butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...