Gjest Kajsa-krabat Skrevet 14. oktober 2003 #1 Skrevet 14. oktober 2003 (endret) :gjeiper: Endret 22. juni 2009 av Kajsa-krabat
ArMada Skrevet 14. oktober 2003 #2 Skrevet 14. oktober 2003 Har du fortalt det, på denne måten, til ham?
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #3 Skrevet 14. oktober 2003 HAR du ikke følelsen av at du HAR mistet han allerede da??????
Dina_ Skrevet 14. oktober 2003 #4 Skrevet 14. oktober 2003 vet hvordan du har det.. ex'en min var akkurat sånn.. jeg tilbragte hver eneste kveld alene hjemme foran tv'en i tre år.. i helgene jobbet han dagtid og sov til kl 21 så det ble ikke mye tid da heller. du må rett og slett bare fortelle han det.. for meg så høres det ut som om at han helst vil jobbe, ikke være hjemme.. men det kan jo være å gjøre én fjær til fem høns lykke til uansett
la Flaca Skrevet 15. oktober 2003 #5 Skrevet 15. oktober 2003 Har du fortalt det' date=' på denne måten, til ham?[/quote'] Du som er så flink til å formulere deg - det må da være mulig å få han til å forstå dette? Hva med å ta en utskrift av innlegget ditt her, og la han lese det i fred og ro? Det er klart og tydelig at du savner mannen din, og ønsker at han skal være til stede for datteren deres. Det er da noe ALLE må kunne forholde seg til? :tr? Trist at du skal ha det sånn! Ønsker deg lykke til jeg.
Gjest Krissi3 Skrevet 15. oktober 2003 #6 Skrevet 15. oktober 2003 Slik jeg ser det er du faktisk alenemor. Ikke bare det men hadde du ikke bodd sammen med han ville du faktisk hatt mer tid for deg selv. Hvis han ønsker samvær med barnet sitt da, noe jeg ikke vet. Her må du sette foten ned. Har du overhodet tid til å gjøre noe alene? Treffe venninner, trene eller hva som helst. Har du overskudd til å gjøre noe du har lyst til? Hvis han ikke skjønnner at han må ta sin del er det som du sier, best å leve alene. Ta dette opp med han og forklar alvoret her. At du faktisk tenker på å flytte fra han. Krev dine frikvelder pluss sammenkvelder. Krev at han hjelper til hjemme. La han så avgjøre hva som kommer i første rekke. Dere eller jobben? Er det ikke dere så er det vel best å flytte uansett. Ønsker deg alt godt og håper det ordner seg for deg og familien.
Factor Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 Hvorfor jobber han 13-14 timer i døgnet hvis dere ikke har desperate økonomiske problemer?? :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå