Gå til innhold

Julegave til besteforeldre?

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Heisann!

Bror på 11 og søster på 5 føler jeg det er lite behov for å kjøpe gaver til, ettersom mor og far gir de alt de trenger (og mere til, hehe...) så bestemte meg for å heller kjøpe noe til bestemor og bestefar i år. Budsjettet er på ca. 200, så de får ikke akkurat noe fancy pansy, men har litt lyst til å gi de en personlig og koselig felles gave :klemmer:

Vi har et veldig fint kaffe/tehus i sentrum som selger eksklusive pakker med kaffe og te, og tenkte kanskje på å kjøpe de en "gavepakke" med litt kaffe og te, men er litt usikker på om de drikker noe særlig med te... :fnise:

Forslag til hva jeg kan inkludere i gaven i tillegg til te/kaffe? =)

Og bare kom med andre forslag hvis dere har lyst :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bake noen julekaker eller lage noe julegodis?

Skrevet

du kan jo lage et gavekort der du tilbyr deg å lage god middag til di og ha en koslig dag sammen.det besteforeldre setter størst pris på er jo slekt og venner.og trur det hadde blitt en veldi bra presang :) i pakken kan du jo ha i et par ingredienser og noe konfekt eller noe sånt til dessert.og så skriver du ka planen din er og ka du vil lage til di.så spør du om det passer å kommer bort i romjulen eller bare avtale når det passer for dere begge.:)

trur det hadde blitt en flott gave.:) men dette fungerer jo bare om du bor i nerheten :)

lykke til :)

Skrevet

Mine besteforeldre har alt, så jeg tenkte at når jeg først skal kjøpe noe, blir det rett og slett en slik "gave med mening". Tenkte jeg skulle kjøpe den fine varme/kjøle-puten fra Røde Kors.

Skrevet

Mine besteforeldre har alt, så jeg tenkte at når jeg først skal kjøpe noe, blir det rett og slett en slik "gave med mening". Tenkte jeg skulle kjøpe den fine varme/kjøle-puten fra Røde Kors.

Jeg gir også denne typen gaver til mine besteforeldre. Grunnen er rett og slett at de har alt de trenger, og det siste de har behov for er enda flere ting som tar plass i allerede overfylte skap. Ikke drikker de alkohol, så det er ingen løsning. Og når det gjelder å bake julekaker/julegodis så er det temmelig meningsløst når bestemor allerede baker alt hele familien trenger, samt at jeg er håpløs på kjøkkenet.

Har gitt gaver fra ulike veldedige organisasjoner i flere år nå og de setter veldig pris på det.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvor er det man kan kjøpe den? Og hva er det i det hele tatt...? :sjenert:

Besteforeldrene mine har også egentlig alt for mye av alt :fnise: Lever livene sine i Spania og har alt de trenger hjemme. Vanskelig dette her :trist:

Skrevet

Å, så lurt!

Jeg tror jamen meg at jeg skal gi dem noe fra reddbarna jeg å, takk for tips! :)

Gjest gabriela
Skrevet

Jeg ville kjøpt en god krem til bestemor og en flaske med noe godt (whiskey? cognac?) til bestefar.

Skrevet

Til bestemor kjøpte jeg i fjor en veldig god dusjolje, L'Occitane Almond Shower Oil. Den koster ca 145 NOK fra FeelUnique nettbutikken, noe dyrere i norske butikker.

Bestemor likte den så godt at hun ønsket seg den i år og, siden den nå er tom :) For dette er et produkt mange ikke tenker på at man kan kjøpe eller vil like, men når man først har den blir man avhengig, haha. Utrolig fuktighetsgivende og den lukter himmelsk.

Skrevet

Hva med en ekslusiv kaffe med god sjokolade til?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg ville kjøpt en god krem til bestemor og en flaske med noe godt (whiskey? cognac?) til bestefar.

Å kjøpe whiskey til bestefar hadde vært aktuelt om jeg var over 18/21, altså :fnise:

Men takk for svar, folkens :jepp: Julehandelen blir litt lettere når jeg har så mange gode tips i bakhodet =)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Til bestemor kjøpte jeg i fjor en veldig god dusjolje, L'Occitane Almond Shower Oil. Den koster ca 145 NOK fra FeelUnique nettbutikken, noe dyrere i norske butikker.

Bestemor likte den så godt at hun ønsket seg den i år og, siden den nå er tom :) For dette er et produkt mange ikke tenker på at man kan kjøpe eller vil like, men når man først har den blir man avhengig, haha. Utrolig fuktighetsgivende og den lukter himmelsk.

Den dusjsåpa fikk mamma i fjor. Tyvlånte den et par ganger, ja :sjenert: beste jeg har vært borti. Luktet himmelsk : D

Gjest gabriela
Skrevet

Å kjøpe whiskey til bestefar hadde vært aktuelt om jeg var over 18/21, altså :fnise:

Du kan kanskje spørre foreldrene dine eller noe om de kan kjøpe for deg, om det er av praktiske grunner du mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...