Gjest Kari Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Eg tenkte på å kjøpe eit gullplekter til kjæresten,og vil gravere inn noke som betyr noke,men eg veit ikkje ka? noken som har idea? Eller har dåkke idea om noke anna eg kan kjøpe til han? :rødme:
kaprifolen Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 You are the lovesong of my life. Love is music. Play that funky music, white boy? Kul gave! :D
Gjest Kamilia Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Min musikermann fikk et slikt hos meg for mange år siden, og det bærer inngraveringen "You rock my world!" 1
kaprifolen Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Skulle ønske min mann også spilte gitar nå! Og hvorfor tenkte ikke jeg på "you rock my world"?
helenaa Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Enig i at dette er en festlig gave, men lurer på: Er det meningen at man skal spille med det? Eller er det mest en symbolsk gave? Hvor kjøpes det?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Jeg kjøpte for noen år siden et sølvplekter til min musikkinspirerte bror. De kom både som smykke, og som bruks-plekter. Tenkte på å gravere noe inn, men kom aldri på noe bra.. "You rock my world" var jo genialt til en rock-interessert kjæreste/samboer, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå