Gå til innhold

Har en butikk rett til å inndra en veske...

Anbefalte innlegg

Gjest Loveheartx
Skrevet

Det har seg sånn at jeg har bestilt en veske fra nettet, fra Mulberry. Også er jeg litt usikker på om den er fake eller ikke (ja, jeg kjøpte den selv om jeg ikke var helt sikker, kanskje ikke så smart men). Når jeg får den vurderer jeg å ta en tur innom Mulberry-butikken som ligger i oslo for å sjekke. Er det en dårlig idé? Både med tanke på at det er en frekk måte "å stjele tiden" til de ansatte på, og med tanke på at de kan inndra den dersom den er fake? Har de rett til å inndra en kopi?

Takk for hjelp :tongue:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror eg virkelig ikkje de har lov til. Spiller det noen rolle om den er ekte eller fake då?

Skrevet

Vil tro at det bare er å gå inn og spørre pent. Er det en fake så kan du jo si at du skal sende den tilbake og klage, da kan de vel ikke ta den?

Men den kan bli stoppet I tollen da..

Skrevet

Én eventuell fake veske blir i praksis ikke stoppet i tollen. Om du venter et trailerlass fake vesker, vil det derimot være en risiko.

Skrevet

Butikken har uansett ikke myndighet til å gjøre det.. Da måtte de i tilfelle tilkallet politi (ikke vekter) for å gjøre det, og de hadde heller ikke hatt rett til å holde deg eller vesken igjen mens dere venter på politiet.

Foreslår som noen andre her sier, at du vurderer å klage til "butikken" som solgte den.

Skrevet

Det tror eg virkelig ikkje de har lov til. Spiller det noen rolle om den er ekte eller fake då?

:roll:

Du minner meg om en jente som ofte var på de samme festene da vi var fjortiser. Før helgen pleide hun å proklamere at: "Zhit azz, jeg hakke råd til øl i helgen, zå jeg bare faker det.."

Da helgen kom og vi var på fest kavet hun rundt og slet med å holde balansen mens hun ropte: "Zhit azz, jeg er zå JÆÆÆVLIG full!"

Skrevet

Hvor har du kjøpt den? Jeg ville heller lagt ut bilde på Purseforum, kan være at du ikke blir møtt med verdens beste kundeservice hos Mulberry.

Skrevet

Du minner meg om en jente som ofte var på de samme festene da vi var fjortiser. Før helgen pleide hun å proklamere at: "Zhit azz, jeg hakke råd til øl i helgen, zå jeg bare faker det.."

Da helgen kom og vi var på fest kavet hun rundt og slet med å holde balansen mens hun ropte: "Zhit azz, jeg er zå JÆÆÆVLIG full!"

Det er det latterligste jeg noen gang har hørt !! :skratte:

TS: skjønner godt at du vil vite om den er fake eller ekte, og tror nok ikke butikken kan ta den i fra deg :) kunne aldri ha tenkt meg å hatt fake produkt! Så løp og finn ut om du ønsker det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...