Gjest Loveheartx Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Det har seg sånn at jeg har bestilt en veske fra nettet, fra Mulberry. Også er jeg litt usikker på om den er fake eller ikke (ja, jeg kjøpte den selv om jeg ikke var helt sikker, kanskje ikke så smart men). Når jeg får den vurderer jeg å ta en tur innom Mulberry-butikken som ligger i oslo for å sjekke. Er det en dårlig idé? Både med tanke på at det er en frekk måte "å stjele tiden" til de ansatte på, og med tanke på at de kan inndra den dersom den er fake? Har de rett til å inndra en kopi? Takk for hjelp
Gjest Anjelika Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Jeg tror ikke de kan ta vesken din, faktisk tror jeg ikke det er forbudt med kjøp av piratvarer i Norge (bare salg). Mulig de har lyst å vite hvor du har kjøpt den og anmelde selgeren, men nå bare gjetter jeg. Men om du lurer så kan du poste bilder av den på purse forum, de har et eget underforum for å spør om en veske er fake (authenticate this). De ivrige sjelene der er nok eksperter på Mulberry og eier en alle sammen tenker jeg.
Gjest BabyBlue Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Det har de overhodet ikke rett til =) Det er salg av kopier de ser strengt på, ikke kjøp. Er litt som nedlastning av musikk: det er opplasterne de vil ha hodet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå