AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 den venstre museknappen på min tre måneder gamle macbook pro har vært treig kjempelenge, altså som om noe sitter fast i sprekken nederst. jeg søkte rundt litt på google og fant et tips om at man kunne ta et a4-ark og bruke hjørnet på arket til å få løs det som satt fast. prøvde det, men så arket det seg fast og nå får jeg ikke den lille papirbiten løs, og jeg får heller ikke til å klikke noe som helst uansett hva jeg prøver... prøvde å få den løs med tapetkniv, men virker som om tapetkniven er for tjukk til å komme seg inni ordentlig. noe som vet noe annet jeg kan prøve, noe mindre, eller er jeg nødt til å sende den inn?
Henkie Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 den venstre museknappen på min tre måneder gamle macbook pro har vært treig kjempelenge, altså som om noe sitter fast i sprekken nederst. jeg søkte rundt litt på google og fant et tips om at man kunne ta et a4-ark og bruke hjørnet på arket til å få løs det som satt fast. prøvde det, men så arket det seg fast og nå får jeg ikke den lille papirbiten løs, og jeg får heller ikke til å klikke noe som helst uansett hva jeg prøver... prøvde å få den løs med tapetkniv, men virker som om tapetkniven er for tjukk til å komme seg inni ordentlig. noe som vet noe annet jeg kan prøve, noe mindre, eller er jeg nødt til å sende den inn? Kjøp et skalpell på apoteket. Hold nede knappen (hvis mulig) og pirke forsiktig med skalpellet
Gjest BabyBlue Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Gud... jeg hadde fått fnatt om jeg var deg Ikke pirk med noe som kan knekke neste gang. En tynn, tynn skalpell er en god idé =)
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 ÅH, fikk litt panikk i begynnelsen, men så brukte jeg et sånn gammeldags barberblad, det funka! åååh, trodde jeg måtte bruke den gamle drittpc'n i en måned... takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå