Gå til innhold

macbook pro styreflate

Anbefalte innlegg

Skrevet

den venstre museknappen på min tre måneder gamle macbook pro har vært treig kjempelenge, altså som om noe sitter fast i sprekken nederst. jeg søkte rundt litt på google og fant et tips om at man kunne ta et a4-ark og bruke hjørnet på arket til å få løs det som satt fast. prøvde det, men så arket det seg fast og nå får jeg ikke den lille papirbiten løs, og jeg får heller ikke til å klikke noe som helst uansett hva jeg prøver...

prøvde å få den løs med tapetkniv, men virker som om tapetkniven er for tjukk til å komme seg inni ordentlig.

noe som vet noe annet jeg kan prøve, noe mindre, eller er jeg nødt til å sende den inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den venstre museknappen på min tre måneder gamle macbook pro har vært treig kjempelenge, altså som om noe sitter fast i sprekken nederst. jeg søkte rundt litt på google og fant et tips om at man kunne ta et a4-ark og bruke hjørnet på arket til å få løs det som satt fast. prøvde det, men så arket det seg fast og nå får jeg ikke den lille papirbiten løs, og jeg får heller ikke til å klikke noe som helst uansett hva jeg prøver...

prøvde å få den løs med tapetkniv, men virker som om tapetkniven er for tjukk til å komme seg inni ordentlig.

noe som vet noe annet jeg kan prøve, noe mindre, eller er jeg nødt til å sende den inn?

Kjøp et skalpell på apoteket. Hold nede knappen (hvis mulig) og pirke forsiktig med skalpellet

Gjest BabyBlue
Skrevet

Gud... jeg hadde fått fnatt om jeg var deg :fnise:

Ikke pirk med noe som kan knekke neste gang. En tynn, tynn skalpell er en god idé =)

Skrevet

ÅH, fikk litt panikk i begynnelsen, men så brukte jeg et sånn gammeldags barberblad, det funka! åååh, trodde jeg måtte bruke den gamle drittpc'n i en måned...

takk for hjelp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...