Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt koss headsett til en til jul, men fant ut han bruker bare iphone? hvor kan jeg få taki ledning fra kossen og til iphonen?

Gjest Applestore
Skrevet

har ikke Iphonen sånn 3,5 utgang da? for det er vel det kossen er i også? eller?

Skrevet (endret)

har ikke Iphonen sånn 3,5 utgang da? for det er vel det kossen er i også? eller?

aner ikke. har aldri hatt iphone før.. :) (ts her. ser jeg har trykt på anonym isted. aner ikke hvorfor) :)

Endret av sue84
Skrevet

En slik? komplett.no

ja noe slikt ja, men det ser ut som samme greia på kossledningen.. så kansje jeg ikke trenger noe adapter?

Skrevet

Er nok en grunn til at det finnes slike adaptere til iphone.. Har ikke selv, men leste noe om at minijackutgangen på iphone er dypere enn vanlig minijacklengde.

Skrevet

Er nok en grunn til at det finnes slike adaptere til iphone.. Har ikke selv, men leste noe om at minijackutgangen på iphone er dypere enn vanlig minijacklengde.

Har også lest om denne problemstillingen, har dog fortsatt ikke truffet et eneste headset/earplugs som har skapt problemer for min.

Skrevet

Har også lest om denne problemstillingen, har dog fortsatt ikke truffet et eneste headset/earplugs som har skapt problemer for min.

Da ville jeg nok heller hørt på deg som har erfaringer på området fremfor meg som har null erfaring med det. :jepp:

Gjest Applestore
Skrevet

aner ikke. har aldri hatt iphone før.. :) (ts her. ser jeg har trykt på anonym isted. aner ikke hvorfor) :)

Ikke jeg heller, men ser du har fått andre tips fra folk som tydeligvis kjenner til produktene :)

Skrevet

hehe takk for svar :) da satser jeg på at jeg ikke trenger det :D

Skrevet

Jeg har brukt Koss til min iphone, men bare i et nødstilfelle. De funker som de skal, men det er ikke en mikrofon/fjernkontroll-del på dem. Det er grusomt irriterende, så jeg ville heller kjøpt øreplugger med det innebygd. Det er grusomt irriterende å måtte ta headsettet av og dra ut ledningen for å kunne ta telefonen, og måtte ta den opp av lomma for å bytte sang/sette på pause. Apple sine in-ear ørepropper er veldig gode!

Skrevet

Jeg har brukt Koss til min iphone, men bare i et nødstilfelle. De funker som de skal, men det er ikke en mikrofon/fjernkontroll-del på dem. Det er grusomt irriterende, så jeg ville heller kjøpt øreplugger med det innebygd. Det er grusomt irriterende å måtte ta headsettet av og dra ut ledningen for å kunne ta telefonen, og måtte ta den opp av lomma for å bytte sang/sette på pause. Apple sine in-ear ørepropper er veldig gode!

Ja, i tillegg til at de fleste Koss-settene jeg har sett sender like mye lyd ut i rommet som inn i øret. Jævla irriterende på t-banen f.eks. :kjefte:

Skrevet

ååååh shit da.. hørtest travelt ut ja.. hehe men men. kjøpt er kjøpt, og jort er jort ;)

Skrevet

Jeg bruker Koss headsett til min iphone, utgangen passer fint og lyden er bedre enn på apple-sine headsett. Men som andre sa, det er ingen mikrofon på de, og ingen knapp for å ta telefon. Pluss at man ikke kan høre på musikk veldig høyt, fordi ja, alle andre kommer til å høre hva du hører på. :)

Lydkvaliteten på apple-sin headsett, synes jeg da, er helt forferdelig, jeg kunne ikke bruke den i det hele tatt. Men tar gjerne imot tips om en annen headsett som har mikrofon/fjernkontroll og bra lyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...