Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi tengte "adoptere" eller navngi en stjerne i mammas navn til julegave..

regner med mange kommer til og si det er bare tull og svindel... men mamma har ikke så lenge ijen og leve så vi vil gi henne noe veldig spessielt, og synest det var en god ide.

så jeg bestilte fra denne siden: http://osr.org/no/gave-til/jul/

noen som har gjort det? eller kansje kjenner noen som har gjort det?

Endret av sue84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner noen som vurderte det en gang.. Det er jo ikke så dyrt, nettopp fordi at stjernene allerede har navn osv..

Men synes du det er en fin ting allikevel så er det jo ikke noe i veien for å gjøre det :)

Skrevet

Vel..

jeg håper du har lest dette før du bestillte denna stjerna. http://www.dinside.no/285824/kjop-en-stjerne

dette leste jeg igår faktisk, blant andre sider det sto det er svindel på..

men det er vi ganske klar over. ble 100 kroner på hver. så synest at selv om det er bare tull så er det en fin ting og gjøre for en døende person. vet det er noe hun kommer til og sette pris på. og 100 kroner på hver er ikke så gale :) selv om jeg ikke vil tenke på de smarte idiotene som tjener på det :P men får jo med litt i den pakken også så da går d greit..

Skrevet

Hvorfor bare ikke ha deres navn på en stjerne dere husker gratis? Hvorfor absolutt mate svindlerene med penger?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor bare ikke ha deres navn på en stjerne dere husker gratis? Hvorfor absolutt mate svindlerene med penger?

tengte det samme selv. og d plager meg litt at vi gir de penger.

men synest at det de symboliserer betyr veldig mye mer at jeg driter faktisk i det for denne gang. :)

Skrevet

Enig!

Skjønner tankegangen bak,at ts syns det er spesielt og slikt,men aldri at det hadde falt meg inn å betale for noe sånnt tull.

Skrevet

tengte det samme selv. og d plager meg litt at vi gir de penger.

men synest at det de symboliserer betyr veldig mye mer at jeg driter faktisk i det for denne gang. :)

Men da kunne dere jo bare ha laget et forseggjort kort og skrevet at den-og-den stjernen er oppkalt etter henne. Det er sikkert noen i familien din som er dyktig på scrapbooking og kan lage et fint kort.

Skrevet

Symboliserer at du støtter svindlere.

Skrevet

jaja.. men så ble det slikt denne gang :) kom jo med litt med i pakken enn bare et papir :) har verken tid eller mulighet noen av oss til og begynne på noe slikt :)

var vel egetlig bare nyskjerrig på om noen hadde jort det samme :)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg synes det hørtes veldig fint ut hvertfall. Om jeg hadde vært døende å noen hadde oppkaldt en stjerne etter meg...herregud, hadde blitt så rørt, svindel eller ei.

Er tanken som teller å den tanken er jo bare nydelig, synes jeg da :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det hørtes veldig fint ut hvertfall. Om jeg hadde vært døende å noen hadde oppkaldt en stjerne etter meg...herregud, hadde blitt så rørt, svindel eller ei.

Er tanken som teller å den tanken er jo bare nydelig, synes jeg da :)

tusen takk :) er helt enig. fikk det i posten idag, og er gla jeg bestilte det, for det var utrolig fint :)

kjenner jeg mamma rett så blir hun sikkert kjemperørt :)

Skrevet

Ser du har fått den nå, men ville bare si at jeg syns også det var en nydelig gave.

Ja det er svindel, men dette er jo ment som en symbolsk gave, og når ting er som det er med moren din, syns jeg det passet veldig bra :klemmer:

Skrevet

Ser du har fått den nå, men ville bare si at jeg syns også det var en nydelig gave.

Ja det er svindel, men dette er jo ment som en symbolsk gave, og når ting er som det er med moren din, syns jeg det passet veldig bra :klemmer:

ja jeg fant tilogmed stjerna på google earth :)

synest det betyr så mye mer akkurat nå

gleder meg til hun får den

:klemmer:

Skrevet

Jeg tror hun vil sette veldig pris på gaven deres :):skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...