Gå til innhold

Mat for sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen typer mat som øker sex lysten? Hva slags? Jeg kunne trengt en pitt eller to. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke selverfart, men har hørt: mørk sjokolade, sitrusfrukter, chili, 2 glass vin om dagen. Og de sensielle vitaminene for å øke sexlysten selvsagt: A-vitamin (fet fisk, paprika...), B6-vitamin (egg, poteter...), C-vitamin (appelsin, jordbær...), Folat (spinat, advokado...), Jern (kjøtt, linser...) og Sink (melkeprodukter, nøtter...) :)

Skrevet

jeg har selv prøvd og finne ut det, men ingenting har virket på maten.. noe som derimot virkelig satte enn kicker hos meg var rosenrot tabletter! x-tra sterke! disse er såkalt "naturens pille for økt lyst".. prøv dem, virker først etter en ukes bruk men er virkelig verdt det. sunt for kroppen og hjernen er det også;) kan kjøpes på helsekost forretninger! ikke noe farlig virkestoff, bare vanlige vitaminer! prøv det, kanskje det hjelper! lykke lykke til!

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Er det noen typer mat som øker sex lysten? Hva slags? Jeg kunne trengt en pitt eller to. :fnise:

Sjokolade ! :)

Anbefaler heller å ta deg noen gladd rødvin. Afrodisium på høyt nivå.

Kan også nevne at sexy mat får deg til å føle deg sexy. Sexy mat: Sushi, jordbær i sjokolade, frisk fruktsalat, indrefilet, flytende sjokolade osv.

Endret av HunterLady
Skrevet

Jeg føler meg ikke sexy med flytende sjokolade, det blir litt til kanten. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...