loppekasse Skrevet 28. november 2010 #1 Del Skrevet 28. november 2010 Prøver å bestemme meg for hvilken rettetang jeg skal gå for. Vet det er andre tråder, men nå har jeg spørsmål om en spesifikk rettetang, nemlig denne fra HH Simonsen. Er den noe bra? Noen som har erfaring med bruk av denne rettetangen/merket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 29. november 2010 #2 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har en sånn som reiserettetang, og joda, den duger, men det merkes at den er liten, så den er ikke førstevalget når jeg er hjemme. Jeg bruker rettetang stort sett i luggen (kort hår), så til dette bruket er den grei nok, men jeg synes allikevel at det tar lang tid sammenliknet med en vanlig rettetang. Men HH Simonsen har andre rettetenger, og ifølge frisøren min er de veldig fornøyde med dem i salongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ondebanan Skrevet 29. november 2010 #3 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har den som heter wet to straight eller noe sånt. Kan iallefall brukes i vått hår (aldri prøvd dét selv), og den synes jeg er veldig god. På mitt hår (halvlangt, litt fall) er den like god som GHD sin (tar litt lenger tid å varme opp bare). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå