AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Del Skrevet 28. november 2010 Hei! Jeg har klart det kunststykket det er...å bli betatt av en togkonduktør. Jeg ser ham sjelden, men når jeg ser ham, blir jeg glad. Jeg skjønner at jeg enten må gjøre noe med det eller glemme det. Noen forslag? Sikkert mange slike tråder her, men jeg prøver allikevel... Jeg ser ham nå og da, så hvis jeg vil at noe skal skje, er jeg nødt til å ta kontakt (selv om dette strider mot mine prinsipper), fordi hvis ikke vil det ta utrolig lang tid før det skjer noe... ser ham kanskje fem ganger i måneden. Konduktørene jobber turnus, så jeg skal være heldig hvis jeg treffer på akkurat ham. Har prøvd å slutte å tenke på ham, men han brenner seg liksom fast... SÅ... noen forslag? Anyone? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 28. november 2010 #2 Del Skrevet 28. november 2010 Så herlig! Hva med å lage en liten lapp med nummeret ditt på og kanskje "Vil du gå ut med meg en dag?" skrevet på? Alltid ha den i vesken, og om du er så heldig at han sjekker billetten din en dag kan du gi han billetten og lappen i ett? Er sikkert fryktelig skummelt, men veldig søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superia Skrevet 28. november 2010 #3 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Endret 28. november 2010 av superia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Del Skrevet 28. november 2010 Tror du han synes det er søtt? Hva om han er opptatt? Det høres jo søtt ut... Er jo selvfølgelig litt redd for å bli avvist, men kanskje enda reddere for å la ham forsvinne uten å ha funnet ut av dette. Det er en utrolig sjarmerende mann, skjønner du Tror du det er bedre enn å begynne å snakke med ham? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 28. november 2010 #5 Del Skrevet 28. november 2010 Neste gang du møter han, kan du ikke stå i midtgangen ved utgangsdørene, så får du prate med han ifred. Bare gi han nummeret ditt, som du allerede har skrevet på en lapp, og si at om han vil så kunne du tenke deg å møte han. Han vil sikkert bli veldig sjarmert og jeg tror hvem som helst ville likt å bli lagt merke til Bare husk å skrive rett nr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 28. november 2010 #6 Del Skrevet 28. november 2010 Hmm.. Vanskelig å si Jeg kjenner jo ikke fyren, men tror de fleste menn ville syntes det var søtt å få en sånn lapp. Om han er opptatt ringer han vel aldri.. Det går jo an å prøve å få til en liten samtale da, men skal du noen vei tror jeg du må være litt mer pågående Min erfaring er at den litt tryggere og trege måten ofte ikke leder til noe.. Kanskje noen menn kan svare på om de ville satt pris på en sånn lapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 29. november 2010 #7 Del Skrevet 29. november 2010 Vi har hatt bussmannen en god stund og har nå fått en Togmann! Lurer på når Trikkemannen og T-banemannen dukker opp... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 29. november 2010 #8 Del Skrevet 29. november 2010 Vi har hatt bussmannen en god stund og har nå fått en Togmann! Lurer på når Trikkemannen og T-banemannen dukker opp... Hva med flymannen og båtmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 29. november 2010 #9 Del Skrevet 29. november 2010 Hva med om du gir han lappen rett før du går av toget? (Husk å skriv på mob.nr - rett mob.nr). Da vil du komme fort fra det, enn om du må stå der i en halv time, liksom ... Han kommer til å bli veldig sjarmert, og om han er interessert ringer han eller sender meld om dere skal møtes. Om ikke, så er han opptatt eller ikke den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. november 2010 #10 Del Skrevet 29. november 2010 Kanskje noen menn kan svare på om de ville satt pris på en sånn lapp? Dog, jobber ikke som konduktør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #11 Del Skrevet 30. november 2010 Meridian, det er kanskje lurt? Men hva med neste gang jeg møter ham etter å ha gitt ham nummeret? Jeg mener, hvis han "avviser" meg...dvs. ikke ringer meg. Det får jeg vel bare tåle da... det er vel prisen for å tørre å prøve, eller? Vet bare ikke om jeg tør utsette meg selv for dette... Han har smilt til meg, men det gjør han sikkert til alle, men føler allikevel at det har vært noe mer, når jeg har sett han med jevne mellomrom. Er jo veldig synd å bare la ham gå... Er kanskje ikke så lett for ham å gjøre noe med det dersom han er interessert? Det er kanskje ikke riktig yrkesetikk for en togkonduktør? Tenker jeg rett nå? Han kan vel ikke gå rundt og sjekke opp pasasjerer... det kan vel bli tatt ille opp? Så sånn sett føler jeg at jeg har "loven" på min side, selv om jeg ikke har for vane å sjekke opp folk. :rødme: TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 30. november 2010 #12 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg tror da togkonduktører får date passasjerer om de skulle ønske det? Er selvsagt noe helt annet med leger/psykologer/fysioterapeuter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #13 Del Skrevet 30. november 2010 Joda, det er sikkert bare jeg som overdriver. Men tenkte allikevel at de kanskje ikke driver og sjekker opp folk, i frykt for å få noe stempel... Alle klager jo på alt nå til dags, han kunne jo risikere å bli anmeldt hvis den han spurte var gal nok. Så jeg ville i alle fall ikke turt om jeg var konduktør. Men er det seriøst ikke rart å gi slike lapper? Noen som har opplevd å få en? Eller noen som har gitt en? Hmm...liker ideen, men. Kanskje jeg kunne komme i prat med ham en gang jeg reiser med nattoget. Han jobber ofte i restaurantvogna og da er det kanskje mer naturlig å "slå av en prat". Togmann må det være TS :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 30. november 2010 #14 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Ja, jeg tror kanskje han ikke tør, eller er veldig forsiktig med å sjekke opp passasjerer. Det er på en måte og det kan bli ubehagelig for passasjerene, som bare vil ha en behagelig reise. Det blir nok du som må ta det første skrittet ... men jeg tror han bare vil syns det er søtt og sjarmerende. Hvis han jobber i restaurant-vognen kan du skrive nummeret ditt på en serviett og gi han. Endret 30. november 2010 av meridian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #15 Del Skrevet 30. november 2010 Joda, det er sikkert bare jeg som overdriver. Men tenkte allikevel at de kanskje ikke driver og sjekker opp folk, i frykt for å få noe stempel... Alle klager jo på alt nå til dags, han kunne jo risikere å bli anmeldt hvis den han spurte var gal nok. Så jeg ville i alle fall ikke turt om jeg var konduktør. Men er det seriøst ikke rart å gi slike lapper? Noen som har opplevd å få en? Eller noen som har gitt en? Hmm...liker ideen, men. Kanskje jeg kunne komme i prat med ham en gang jeg reiser med nattoget. Han jobber ofte i restaurantvogna og da er det kanskje mer naturlig å "slå av en prat". Togmann må det være TS :rødme: Jeg har gitt lapp til ei jente før. Av det hun skrev til meg på sms så virket det som om hun likte det, men hun var opptatt så ble ikke noe mer ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 30. november 2010 #16 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har gitt lapp til ei jente før. Av det hun skrev til meg på sms så virket det som om hun likte det, men hun var opptatt så ble ikke noe mer ut av det. Tøft gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #17 Del Skrevet 30. november 2010 Åh, en serviett... hehe, høres jo søtt ut. Får ta det like før jeg skal gå av i tilfelle. Som dere sier Men det skal jo litt til...for at jeg skal treffe ham på nattoget igjen før jul (ikke at jeg har det travelt). Håper jeg ser ham på dagtoget snart igjen. Får vurdere litt hvordan jeg synes det går da...når han ser på billetten. Om han ser på meg eller ikke. Hehe. Virket som om han "kjente igjen meg" sist :rødme: Åh...dagdrømmer er bedre enn virkeligheten, så dette kan bli skummelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #18 Del Skrevet 30. november 2010 De fleste her skriver at dette er så søtt og sjarmerende, men jeg prøver å tenke meg inn i motsatt situasjon. Altså at jeg hadde jobbet et sted og fått en lapp med telefonnummer av en tilfeldig kunde. Jeg hadde sett på det som litt kleint og ubehagelig i hvert fall. Finnes det noen måte du kan finne ut om han i det minste er singel før du gir ham noen lapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. november 2010 #19 Del Skrevet 30. november 2010 Kikk nøye etter giftering før du begir deg utpå noe slikt! Men har han ikke ring på fingern synes jeg lappeideen er knall. Hvis du ikke tør å gi den til ham personlig, kanskje du kan legge den igjen i setet du satt på, eller teipe lappen et sted du vet han går forbi? Hvis du legger igjen lappen bør du adressere den direkte til ham.. Ved å skrive noe som gjør at han gjenkjenner deg, og at eventuelt andre billettører forstår at det er ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #20 Del Skrevet 30. november 2010 De fleste her skriver at dette er så søtt og sjarmerende, men jeg prøver å tenke meg inn i motsatt situasjon. Altså at jeg hadde jobbet et sted og fått en lapp med telefonnummer av en tilfeldig kunde. Jeg hadde sett på det som litt kleint og ubehagelig i hvert fall. Finnes det noen måte du kan finne ut om han i det minste er singel før du gir ham noen lapp? Beste er vel å gi han den lappen på et tidspunkt hvor det ikke kan bli kleint. Jeg gav fra meg lappen like før jeg skulle gå fra det stedet jeg var, noe som gjorde at jeg slapp å bli avvist og en eventuell flau samtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå