Gå til innhold

Hvilke produkter passer meg tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mye kviser og endel hudormer da jeg var yngre (nå er jeg 25år). Var mye hos hudlege, prøvde mye forskjellig for å få de vekk. Gikk etterhvert på en kur som gjorde at de fleste kvisene forsvant. Men jeg har nesten alltid en kvise eller flere i ansiktet. Jeg har blitt vant til det, er bare sånn det er.

Til å rense huden bruker jeg VIC kjøpt i dagligvaren. Bruker fuktighetskrem fra Body shop. Ellers bruker jeg absolutt ingen produkter i ansiktet.

Har endel hudormer på nesa, er litt arrete pga kvisene jeg hadde før, samt at jeg alltid har minst en kvise i ansiktet.

Nå vil jeg gjøre noe med dette. Hvor mye koster det for en time hos hudpleier for å finne ut hvilken hudtype jeg har og hvilke produkter jeg bør gå for?

Vil helst ikke dille med alskens produkter hver morgen og kveld.

Kan noen kanskje beskrive de forskjellige hudtypene så jeg selv kan finne ut hva jeg trenger, eller er det best å gjøre hos en proff?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg trur eg ville anbefalt å gått til profesjonel hudpleie.viss du er veldi plagde med det så kan du jo vurdere laseroperasjon vet ikke helt ka pris det er da men,koster nok litt men viss du er veldi plagde så er det nok verdt d.eg ville aldri brukt butikk produkter og kun hudpleieprodukter er stor forsjell.blir brukt alt for mye vann og parfyme i butikkprodukter. håper det ordner seg for deg,lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde mye kviser og endel hudormer da jeg var yngre (nå er jeg 25år). Var mye hos hudlege, prøvde mye forskjellig for å få de vekk. Gikk etterhvert på en kur som gjorde at de fleste kvisene forsvant. Men jeg har nesten alltid en kvise eller flere i ansiktet. Jeg har blitt vant til det, er bare sånn det er.

Til å rense huden bruker jeg VIC kjøpt i dagligvaren. Bruker fuktighetskrem fra Body shop. Ellers bruker jeg absolutt ingen produkter i ansiktet.

Har endel hudormer på nesa, er litt arrete pga kvisene jeg hadde før, samt at jeg alltid har minst en kvise i ansiktet.

Nå vil jeg gjøre noe med dette. Hvor mye koster det for en time hos hudpleier for å finne ut hvilken hudtype jeg har og hvilke produkter jeg bør gå for?

Vil helst ikke dille med alskens produkter hver morgen og kveld.

Kan noen kanskje beskrive de forskjellige hudtypene så jeg selv kan finne ut hva jeg trenger, eller er det best å gjøre hos en proff?

Dersom du vil ha en oversikt over de forskjellige hudtypene, kan du ta en titt her. Eller så kan du jo kanskje ta en titt her for mer utdypende info :)

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...