Gå til innhold

Hvordan kommer man seg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en skikkelig dårlig følelse inni meg nå. I fjor vinter og vår, var jeg litt på dealern med en jeg likte kjempegodt! Ble vel litt forelskete til slutt og jeg vet at han likte meg godt, for han ringte og sendte sms hele tiden :) Men samtidig var det vel det som gjorde at jeg ble litt mer reservert. Han ble litt for mye på "hugget" og jeg ble skremt vekk. Vi drev fra hverandre litt etter litt, selv om vi treffer hverandre på fester osv, pga felles omgangskrets.

Problemet mitt nå er at jeg savner han skikkelig! Klarer ikke tenke på noe annet, og angrer på at jeg ikke tok sjansen med han mens jeg kunne :( Sendte han en melding i dag hvor jeg spurte hvordan det gikk og sa at det var lenge siden vi har sett hverandre, men han har ikke svart. Han har nok gått videre, noe som er forståelig siden det har gått så lang tid. Nå klarer jeg ikke å få han ut av hodet :/

Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg glemme han og gå videre selv? Jeg hadde jo gjort det, men nå i det siste har følelsene kommet strømmende på igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...