prinsess90 Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Det nærmer seg jul og jeg har tenkt å kjøpe et smykkeskrin til min søster. men alt jeg kan finne av smykkeskrin, med musikk, er til barn. Leter etter noe litt mer voksent. Noen tips? Har googlet i mange timer, men finner ikke det jeg vil ha. på forhånd takk, takk takk
Wiggins Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Det nærmer seg jul og jeg har tenkt å kjøpe et smykkeskrin til min søster. men alt jeg kan finne av smykkeskrin, med musikk, er til barn. Leter etter noe litt mer voksent. Noen tips? Har googlet i mange timer, men finner ikke det jeg vil ha. på forhånd takk, takk takk Og hva har dette med trening og kosthold å gjøre? Har du prøvd stedet som har alt, Amazon? Husk at amazon.com har større utvalg enn amazon.co.uk. Prøv også www.play.com.
Elliez Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Det nærmer seg jul og jeg har tenkt å kjøpe et smykkeskrin til min søster. men alt jeg kan finne av smykkeskrin, med musikk, er til barn. Leter etter noe litt mer voksent. Noen tips? Har googlet i mange timer, men finner ikke det jeg vil ha. på forhånd takk, takk takk Har du sett på Ebay? Jeg kjøpte mitt på en gullsmed som Thune, Bjørklund osv. Kommer jo litt ann på hva du vil ha :-) Hvis ikke kunne du jo sett på Strawberrynet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå