AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Ouch! Jeg har nå innsett at jeg har lyst på min "friend with benefits" på flere områder enn sex. Vi hadde noe på gang for tre måneder siden (før vi begynt å ha sex), men da var jeg veldig avslappet til det hele og kunne vel kanskje virke avvisende. Hadde også nettopp kommet ut av et forhold hvor jeg enda var sår da jeg møtte han. Nå viser han ikke den samme interessen, og jeg er livredd for at han skal bli sammen med en annen. Ikke av den grunn at jeg vil ha han for meg selv, men at jeg har nå skjønt at han er en som har mange gode kvaliteter. Vet at det ikke er noe gunstig å fortsette slik som vi nå gjør om jeg skal gå rundt å ha disse forhåpningene om at noe mer skjer. Det er bare så utrolig vanskelig å skulle si rett ut at jeg liker han så godt som jeg gjør. Hva skal jeg si? Når passer det å si det? Blir sprø av å gå rundt og tenke på han hele tiden. Sjekker fortsatt mobilen i håp om at han har sendt ei melding...selv om det nesten aldri skjer.
altsoja Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 men før dere begynte å vere "fwb" avtalte dere noe om korsn ting sku vere mellom dere da? at dette var kun sex forhold,er jo litt greit å klargjer sånt først.men syns uansett du burde sagt det til han at du har fått litt mer følelser for han i det siste.du ser jo da om han stikker eller om han blir.er jo tungt å miste han om han sku stikke men er jo bedre det enn at man er med en person som man er forelsket i som ikke føler d samme tilbake..men er jo ikke sånn kjempegodt tegn om han ikke sender så mye meldinger.men kan jo ver pga forholdet dere har no at han ikke vil virke for klengete på deg.. lykke til
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Takk for svar Vi har aldri avtalt at vi skulle ha et slikt "fwb-forhold", men det har liksom bare blitt slik. Vi var på flere dater og ble enige om å møtes en søndag for nok en date. Vi begge skulle ut på byen lørdagen i forveien, og han tekstet meg mens vi var ute på byen. Endte opp med at han ble med meg hjem. Vi holdt fortsatt kontakten etter det og jeg dro hos han på mat- og filmkveld uken etter. Var da usikker på om det var ment som en date, eller mest for sexensskyld. Skulle ha spurt han... Har flere ganger forsøkt å høre med han hva han synes om "greia" vi har, men han vil liksom ikke snakke om det. Hadde han vært veldig sikker på at dette var kun for sex, så ville han vel ha sagt det i klartekst? Eller kanskje han "later som" han er litt interessert enda fordi han tror det vil holde på meg? Selv om jeg tidligere har gjort det klart at dette bare er sex fra min side (hvilket det ikke er lengre). Skjønner ikke hvorfor han ikke kan være rett fram om det? Han virker også litt usikker når det kommer til sexen også. Han er ikke så direkte som det andre fwb jeg har hatt. Hadde vært lettere for meg å være direkte om han hadde vært det...
Gjest jjj Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Takk for svar Vi har aldri avtalt at vi skulle ha et slikt "fwb-forhold", men det har liksom bare blitt slik. Vi var på flere dater og ble enige om å møtes en søndag for nok en date. Vi begge skulle ut på byen lørdagen i forveien, og han tekstet meg mens vi var ute på byen. Endte opp med at han ble med meg hjem. Vi holdt fortsatt kontakten etter det og jeg dro hos han på mat- og filmkveld uken etter. Var da usikker på om det var ment som en date, eller mest for sexensskyld. Skulle ha spurt han... Har flere ganger forsøkt å høre med han hva han synes om "greia" vi har, men han vil liksom ikke snakke om det. Hadde han vært veldig sikker på at dette var kun for sex, så ville han vel ha sagt det i klartekst? Eller kanskje han "later som" han er litt interessert enda fordi han tror det vil holde på meg? Selv om jeg tidligere har gjort det klart at dette bare er sex fra min side (hvilket det ikke er lengre). Skjønner ikke hvorfor han ikke kan være rett fram om det? Han virker også litt usikker når det kommer til sexen også. Han er ikke så direkte som det andre fwb jeg har hatt. Hadde vært lettere for meg å være direkte om han hadde vært det... Eller kanskje han er interessert i noe mer, men redd for å skremme deg bort siden du har fortalt han at det bare er sex fra din side? Du må nok snakke med han og tørre å være ærlig hvis dette skal gå noe videre... 1
Gjest tronder Skrevet 30. november 2010 #5 Skrevet 30. november 2010 Han har nokk hatt andre intensjoner enn et vanlig FwB forhold, er vel en generell regel at de fleste kvinner før eller siden vil ende opp forelska i han de har sex med. Så han har vel bare holdt på en stund for å se om dette inntraff med deg. Nå når du har vært helt klar på at det er kun sex har han vel gitt opp etterhvert. Så du har ingenting å være redd for om du tar kontakt med han, kanskje får du ønsket oppfylt, men kan også være at han har gått videre. Uansett lykke til, men her må DU ta kontakt med han
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #6 Skrevet 30. november 2010 Shit, skrev jeg ett innlegg her, men internetten datt ut... Prøver på nytt...Trådstarter her forresten. I starten da vi datet var han pågående. Han avtalte nye dater, han ville gjøre ditt og datt med meg og jeg merket på kroppsspråket at han likte meg godt. Dette var bare dager (!) etter at jeg hadde blitt singel (dumpet) og jeg var vel egentlig generelt skeptisk til nye mannlige bekjentskaper. Hadde likevel bestemt meg for å få tankene over på noe annet og møte denne fyren som virket som en hyggelig fyr - hvilket han er. Han hadde nok ikke bare intensjoner om å finne en fwb i starten, men nå virker det som at det er kun det han er ute etter. Han virker mindre åpen, tar mindre styring (også når det kommer til sex), virker mer usikker, kommer ikke med komplimenter og planlegger ikke slik som før (naturlig nok). Tenker at han ville vært fortsatt frempå selv om jeg sa det bare var for sexen. Er det naturlig for menn å backe unna når ei dame sier sånt? Gir man opp selv om dama sier dette? Viser ikke akkurat interesse for han jeg heller, selv om jeg egentlig liker han utrolig godt. Men i motsetning til han så har jeg aldri vært den pågående av oss heller. Kan det være at han har kastet ballen over til meg? Jeg er så skeptisk til å virke teit og drite meg ut. Ser at han nesten daglig blir venner med nye jenter på facebook. Tenker at det kan være jenter han dater. Han har nemlig for en stund siden blokkert meg på datingsiden hvor vi ble kjent. Aldri spurt han hvorfor. Han har spurt meg om jeg har møtt andre mellom våre møter, det har jeg ikke. Det har heller ikke han. Har også sagt til han at om han får seg dame så må han si ifra, for da gidder ikke jeg mer. "Neida, har ikke det," sier han da. Da hadde det passet å ta opp mer hvordan vi står sånn i forhold til hverandre. Men han vil liksom ikke gå videre med det temaet. Det som hindrer meg i å snakke mer med han for å høre ut hvor vi står, er om han har noe annet på gang. Vil ikke drite meg ut og få slengt "Selvfølgelig er det bare sex" - i fleisen. Føler også at om han dater andre så ville han ikke sagt det til meg...akkurat som han vil skåne meg eller noe...skjønner ikke helt det der. Selv har jeg oppgjennom hatt flere fwb men aldri fått følelser underveis. Har vært mennene som har blitt interessert, eller at jeg har vært interessert i starten og at det har dabbet av. Så dette er nytt for meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå