AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Skal kjøpe meg bil, men hva er billigst av billån og studielån? lurer på om jeg må ta opp studielån for jeg får tvilsomt lån i banken
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Men studielån får du jo ikke utbetalt hele summen på en gang. Det blir fordelt over ti måneder..
Independent_ Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 (endret) De aller fleste har jo en del spart opp på sparekontoen fra før av, og kan plukke litt derfra. I det lange løp så lønner studielån seg over billån. Endret 28. november 2010 av Independent_
Gjest Spinell Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Er du student? I så fall burde du ta opp studielån uansett, da du kan spare pengene og heller tilbakebetale dem når den rentefrie perioden er over. Generelt ville jeg vel sagt at hvis det er slik stilt med deg at ingen banker vil gi deg lån, så bør du heller ta bussen!
lillemia Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Er du student? I så fall burde du ta opp studielån uansett, da du kan spare pengene og heller tilbakebetale dem når den rentefrie perioden er over. Generelt ville jeg vel sagt at hvis det er slik stilt med deg at ingen banker vil gi deg lån, så bør du heller ta bussen! Enig! Har man ikke råd til bil, bør man heller ikke kjøpe bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå