AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Har nå bleket håret fra svart og farget det lysere brunt, men det satt igjen masse gult/oransjt/grønt fra blekinga. Ser ikke så veldig fint ut i lyset. Er det noen slags blondering eller noe man kan sette i som ikke bleker det så mye mer, men fjerner det skjæret? Ikke så farlig om det blir litt lysere, bare vil ikke bli platinablond. Er villig til å prøve litt før jeg tømmer lommeboka hos frisøren, så setter stor pris på tips!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 TS her. Tror mørk blond blir litt riktigere å si, enn brunt.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 det er det her som er så vanskelig med bleket hår, når man skal farge det i en annen farge. Farger man med asketoner, blir det gjerne grønt eller gult. Håret må forpigmenteres og såvidt jeg vet er ikke det noe man gjør selv, særlig vellykket blir det som oftest ikke iallefall
Lulilelu Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Sølvshampo er tingen. De fjerner gule fargepigmenter i håret. Vet ikke med grønt da, men det er bare å prøve. Men bruk den fra Loreal eller Redken mann, ikke type Define for de har ingen effekt.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har naturlig gulgrønt skjær i mitt ufargede hår, kan sølvsjampo funke på det også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå