Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen her som har testet ut den nye neglelakken til Isadora, Grafitti nails?

Isåfall, hva synes dere? Og hvilke farger har dere kombinert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her står det forresten litt mer om hvordan man påfører neglelakken (hvis noen lurte...).
Gjest scorpius
Skrevet

Har selv aldri prøvd den, men neglelakken ser utrolig stilig ut.

Skrevet

Jeg kjøpte denne i hvit for litt siden, men jeg ble litt skuffet. Synes ikke resultatet blir noe fint i det hele tatt, så ender alltid med at jeg tar det av igjen med en gang. Prøvde med sort under og hvitt oppå, det så ut dsom jeg hadde tatt korrekturlakk på sort neglelakk. Burde heller kjøpt det i sort, men hvitt var det eneste butikken hadde igjen, og jeg var så spent på den at jeg kjøpte den. Prøvde med hvitt og rosa også med synes bare det ser harry ut. Så jeg ble skuffet :( Har sett flere på jobben har det, og synes ikke det ser noe bra ut det heller.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd den, men synes det så ut som gammel neglelakk, rett og slett.

Skrevet

Har den i grønn og er veldig fornøyd. Kombinerer denne med ulike grønntoner og blåtoner med godt resultlat. Ikke alle kombinajoner som er like pent, så her må man nesten prøve seg frem til man finner de fargene man liker. Personlig bruker jeg to lag med grafitilakken, da får jeg penere mønster.

Skrevet (endret)

Jeg brukte denne litt i sommer, men foretrekker annen lakk.

Gull med hvitt over er ganske fint, og sølv med hvitt over.

http://www.lipglossbitch.se/wp-content/uploads/isa_graffiti.jpg

Bilde lånt herfra.

Jeg ble ganske fort lei denne lakken, siden den har så "uforutsigbart" resultat. Og man må bruke ganske mye top-coat for å få jevne negler siden den klumper seg slik.

Endret av SportyShorty
img-tags fjernet
Skrevet

Jeg har kjøpt denne i svart, men har foreløbig kun brukt den med H&M Miss stoneheart. Synes resultatet ble kjmpefint, skal definitivt prøves med andre farger under! :)

Prøvde et par negler på samboeren min (han stiller seg villig til disposisjon for mine "forsøk") først, for å vite hvor mye mengde jeg skal bruke, hvordan legge lakken osv.

Gjest scorpius
Skrevet

Jeg har kjøpt denne i svart, men har foreløbig kun brukt den med H&M Miss stoneheart. Synes resultatet ble kjmpefint, skal definitivt prøves med andre farger under! :)

Prøvde et par negler på samboeren min (han stiller seg villig til disposisjon for mine "forsøk") først, for å vite hvor mye mengde jeg skal bruke, hvordan legge lakken osv.

Heldig som har en slik mann i huset ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...