Gå til innhold

Nordens største moske bygges ved E6 på vei inn til Oslo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig at ingen har gjort opprør mot denne reiligionen syntes jeg..

Kilde: Tv 2 nyhetene i kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj.. Freser hver gang jeg kjører forbi den. Står der som et symbol på at muslimene kommer til å overta denne byen snart..

• Liker 2
Skrevet

Æsj.. Freser hver gang jeg kjører forbi den. Står der som et symbol på at muslimene kommer til å overta denne byen snart..

Ja må si jeg ble ganske provosert når jeg så den på nyhetene. Den blir ferdigstilt i januar og skal åpnes da.. Fysj!

Skrevet

Noen grunn til at du ikke synes det lenger?

Skrevet

Religionsfriheten gir tydeligvis anledning til å sette opp hva man vil, hvor man vil.

Hadde kristenfolket her til lands hatt baller og følt seg krenket så kunne de gått i fakkeltog og sparket inn vinduer til de hadde fått tilbaketrukket byggeplanene. Etterpå kunne vi jekket ned kristendommen, noe som ingen hever øyenbryn over.

• Liker 1
Gjest Undrende
Skrevet

separate innganger og arealer for kvinner og menn = apartheid

Hvorfor i huleste aksepteres innføring av apartheid i Norge i 2010?

Kvinnebevegelser må stables på beina igjen og det lynraskt!

Vi kan ikke akseptere at de rettighetene kvinner har kjempet til seg skal raseres av religion - igjen!

• Liker 2
Skrevet

Slik er det i synagogen på Majorstuen, også. Ingen som roper over seg om det...

• Liker 1
Gjest gjestdeluxe
Skrevet (endret)

Det er vel ikke muslimenes feil at norske myndigheter sier ja til muslimske søknader?

Det er vel heller ikke muslimenes feil at norske myndigheter slipper muslimer inn til Norge?

Om nordmenn er misfornøyd med tingenes tilstand, må klagerne gjøre noe med det. Hvis ikke fremstår en bare som sutrere uten evne til å påvirke.

Dersom det blir slik enkelte her sier, at "muslimene snart tar over" - vel, da forteller det mest om Norge og nordmenn, som slipper de så enkelt til på alle områder.

Endret av gjestdeluxe
  • Liker 2
Gjest Ptang Zoo Boing
Skrevet

Har merket at de siste årene så har sch-lyden sneket seg inn overalt, til og med justisministeren sier fengschjel, moro å observere akkurat når sch-lyden er mest tydelig. Særlig i TV2-nyhetene er preget av folk som knoter (tegn på underdanighet), så det er helt tydelig at nordmenn sett under ett mangler noe essensiellt som vi forhåpentligvis blander inn med det norrøne og ikke denne fjortis schpaa-laidback-holdningen du skal få en dag i morra sausa inn i ruth siksti-siks.

Forandring fryder, bra med folk som ikke er så blåøyde og faktisk tror at det bare er en engel som passer på dem, men som også er klar over at på den venstre skulder er det en djinn.

Håper inderlig at man skiller kirke og stat, da blir det ikke så mye igjen av DNK. Saken med Gelius i det siste sier at vi ikke trenger den mer, vi har jo nissen...

som gir. På tide at Ola Dunk lærer å gi mer faen, man er blitt så ventrevridd at det faktisk kan betegnes som sveiseblindhet. Fanatisme har mye med å ikke bli hørt av vesten, men folk ser bare det tabloide uten at man merker noe annet.

Nordmenn er så trailertrash når man oppdager en moske... også langs e-seks'n av alt hellig på denne jord, men kebab ska'rem ha!

Skrevet

Det er en vakker moske :) da jeg satt i en bil som kjørte forbi var det så pent å se på :D Men det jeg reagerer på er at det er plass til flere menn i moskeen enn kvinner. Hvorfor det liksom?

Skrevet

Det er en vakker moske :) da jeg satt i en bil som kjørte forbi var det så pent å se på :D Men det jeg reagerer på er at det er plass til flere menn i moskeen enn kvinner. Hvorfor det liksom?

Kanskje fordi at mor er hjemme og passer barna? Jeg ser ikke for meg at det er så vanlig at far sitter hjemme og sender mora alene. Bare en tanke, ikke at det er noe galt med det.

Ellers er det jo rart at slikt ikke blir plukket på av likestillingnemnda her til lands, eller er det slik at likestillingen kun gjelder for etnisk norske ressurssterke kvinner som vil sitte i styrer og bestemme?

Man kan jo nesten lure på om islam har fått dispensasjon til å være diskriminerende, noen som vet om dette stemmer?

Skrevet

Nordmenn er så trailertrash når man oppdager en moske... også langs e-seks'n av alt hellig på denne jord, men kebab ska'rem ha!

Kebab er et tilbakelagt kapittel for meg.

Jeg pleide ofte å runde av kvelden med en spicy bab før. Den første tida innvandrere etablerte seg med kebabsjapper, fikk du kebab med skikkelig kjøtt, enten lam eller okse. Ikke nå lenger, og man blir stille kvalm ved tanken på hva slags dritt som puttes i dem nå. Du snakker om JUNK-food. Skal jeg ha noe fastfood nå, så er det bacondog med fullt følge, og jeg skal ha den av en blond berte på Narvesen. En som har gått på smilekurs og ikke føler det som et rasistisk overgrep å servere en nordmann med promille.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje fordi at mor er hjemme og passer barna? Jeg ser ikke for meg at det er så vanlig at far sitter hjemme og sender mora alene. Bare en tanke, ikke at det er noe galt med det.

Ellers er det jo rart at slikt ikke blir plukket på av likestillingnemnda her til lands, eller er det slik at likestillingen kun gjelder for etnisk norske ressurssterke kvinner som vil sitte i styrer og bestemme?

Man kan jo nesten lure på om islam har fått dispensasjon til å være diskriminerende, noen som vet om dette stemmer?

Ja, det har de fått, og gjennom å kuppe FN`s menneskerettskomitè, har de også fått dispensasjon fra kritikk. Det er i ferd med å bli en sk "hate crime" å si noe kritisk om Islam. Men det er fortsatt lov å hate jøder, om det kan være en trøst. Ja, og vestlige hvasomhelst. Jødene er griser, kristne er aper, men det er en muslimsk statement of fact, og ikke noe noen behøver å ta seg nær av. Det er også et faktum at norske kvinner er horer og at vi ikke vet hvem fedrene våre er, pga dette faktum. Så sies det, iallfall. Igjen, de bare nevner det, ikke noe å ta seg nær av.

Skrevet

Det er bare så utrolig unødvendig.

Skrevet

Synes ikke moské er noe verre enn en kirke. Har ikke noe i mot noen av delene, så folk jeg ikke blir tvunget inn. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

separate innganger og arealer for kvinner og menn = apartheid

Hvorfor i huleste aksepteres innføring av apartheid i Norge i 2010?

Kvinnebevegelser må stables på beina igjen og det lynraskt!

Vi kan ikke akseptere at de rettighetene kvinner har kjempet til seg skal raseres av religion - igjen!

hva har det med nedtrykkelse? dere er bare å dele to kjønn i et rom. har ingenting med likestilling i bullshitet dit.

Skrevet

hva har det med nedtrykkelse? dere er bare å dele to kjønn i et rom. har ingenting med likestilling i bullshitet dit.

Dette er diskriminering av verste sort! Muslimene gjemmer seg bak demokrati og ytringsfrihet, men det de står for burde vært forbudt! De presser frem viljen sin i navnet av demokrati, og bruker dette til undertrykking og diskriminering! Neste de presser frem er vel sharialover her til lands! De fleste nordmenn har fått nok av islam og kommer til å stemme FRP for å presse denne ideologien som benytter samme metoder som nazistene gjorde for under 2. verdenskrig! Overalt i verden har ingen mennesker som er født til islam noen valg, de må forholde seg til islam eller dø!

Nei takk til islam!

• Liker 1
Skrevet

så lenge det skader ingen, så hvorfor ikke. la norge være åpen for alminneligheten. la norge vise forståelse og helpe oss mennesker til å leve harmonisk sammen.. respektere religioner, enten du tilhører i et eller ikke. lev med at norge er ikke fra 1400 tallet. synes det e greit at norge lærer ande land at det gå an å leve sammen uansett hvor du e fra og tilhøighet. pluss mange nordmenn er muslimer. etniske nordmenn, så er det mennesker med innvandrer bakgrunn, er selv nordmenn... så lenge det skader ingen, så hvorfor ikke.

• Liker 1
Skrevet

så lenge det skader ingen, så hvorfor ikke. la norge være åpen for alminneligheten. la norge vise forståelse og helpe oss mennesker til å leve harmonisk sammen.. respektere religioner, enten du tilhører i et eller ikke. lev med at norge er ikke fra 1400 tallet. synes det e greit at norge lærer ande land at det gå an å leve sammen uansett hvor du e fra og tilhøighet. pluss mange nordmenn er muslimer. etniske nordmenn, så er det mennesker med innvandrer bakgrunn, er selv nordmenn... så lenge det skader ingen, så hvorfor ikke.

Dette er akkurat dette muslimene gjør de benytter demokratiet for å spre undertrykkelse og hjernevasking. Akkurat slik du gjør nå.. men det er vel på grunn at du er muslim?? Stemmer ikke det?

Skrevet

Dette er diskriminering av verste sort! Muslimene gjemmer seg bak demokrati og ytringsfrihet, men det de står for burde vært forbudt! De presser frem viljen sin i navnet av demokrati, og bruker dette til undertrykking og diskriminering! Neste de presser frem er vel sharialover her til lands! De fleste nordmenn har fått nok av islam og kommer til å stemme FRP for å presse denne ideologien som benytter samme metoder som nazistene gjorde for under 2. verdenskrig! Overalt i verden har ingen mennesker som er født til islam noen valg, de må forholde seg til islam eller dø!

Nei takk til islam!

jeg tro du trenger å oppsøke hjelp. terapi, kanskje? eller få deg mer kunnskap enn fra media. utrolig hva folk tror de vet. kjenner mange muslimer jeg, og de er lykkelige. masse kjærlighet. husk: gis en er dårlig, betyr det ikke at alle er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...