ablaze Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Lurer på om det er noen her som har erfaring med Ålgård Fotostudio? Jeg leter etter fotograf og synes det så bra ut det som lå på hjemmesiden. Prisen var ok og en får med noen bilder (det er ikke alle som har det slik..) Evt noen som har god erfaring med andre fotografer i Sandnes?
tina89 Skrevet 1. desember 2010 #2 Skrevet 1. desember 2010 jeg skal bruke photo art som også ligger på ålgård =D ellers så vet jeg at kvadratfotografen er veldig dyktig. ruben hestholm er utrolig dyktig! håper du finner en du liker =D
ablaze Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2010 takk for svar vi går for Kvadratfotografen og satser på å bli fornøyde
leana Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 takk for svar vi går for Kvadratfotografen og satser på å bli fornøyde Kvadratfotografen/Ålgård fotostudio er det samme Og ja, han er UTROLIG dyktig!!!!!! Anbefales på det varmeste. Han er profesjonell.
ablaze Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2010 det høres bra ut! vi gleder oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå