Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kunne anbefale en butikk som jeg kunne finner ørepynt som er litt 80-talls stil? Jeg har en lys rosa skjorte, stripete sokker i det samme farger men mangler ørepynt!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen kjempekule øredobber og matchende armbånd i knallrød plastikk fra Oasis. Øredobbene er akkurat som i 1985 - tjukke og litt store runde "måner". Kanskje har de i andre farger også?? Ellers er jo H&M en sikker vinner ang. hippe accesorier..

Skrevet

Overtalt mannen til å tar en kort tur innom Kvadrat i kveld, da så jeg på H&M, Accesorize og Glitter og den Bag & Beautiful tror jeg det heter. INGEN hadde svarte ørepynt i det hele tatt! Grrrr..... :x

Eneste jeg ikke prøvd var Oasis (den er litt vanskelig å kommer til siden jeg kjører ikke bil) og Arts & Crafts den glemt jeg å titte på.

Uff jeg begynner å bli sur!!! Har ikke særlig mye tålmodighet når det gjelder sånne saker. Dette skjorte som jeg har er ganske moderne og unik og trengs svart ørepynt til for å ha en "finished look"!! Ellers så tør jeg ikke å ha den på....Kjedelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...