Meaty Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 (endret) Leste akkurat på VG nett at Jerry Seinfeld skal ha show i Telenor arena 4. juni neste år. Jeg skal garantert prøve å få billetter til dette, er stor fan av ham! Det blir vel en av disse tingene man bare opplever EN gang i livet. Endret 28. november 2010 av Meaty
MissStiles Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Leste akkurat på VG nett at Jerry Seinfeld skal ha show i Telenor arena 4. juni neste år. Jeg skal garantert prøve å få billetter til dette, er stor fan av ham! Det blir vel en av disse tingene man bare opplever EN gang i livet. Jeg vet!!! Helt enig!! Jeg skal virkelig prøve å få tak i billetter selv og!!
Titti72 Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Holly Jesus.... DET skal jeg ha med meg!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Jeg er i feil land! Urettferdig! Jeg er skikkelig Jerry Seinfeld fan og så når han kommer til lille Norge er jeg der ikke en gang. Snakk om dårlig timing.
Meaty Skrevet 30. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2010 (endret) Jippi!! Jeg fikk billetter på felt 2, rad 9 fra scenen. Var kjapt ute da forhåndssalget startet kl. 9 i morges. (Gå inn på Acomic soul på Facebook, trykk "liker" for å få link.) Telenorkunder kan visst også kjøpe billetter i dag, leste jeg på online.no. Endret 30. november 2010 av Meaty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå