werty Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Noen som kan anbefale noen for en middels trent jente på 24? Tenkte å prøve å få trent litt på stua
afeio Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Noen som kan anbefale noen for en middels trent jente på 24? Tenkte å prøve å få trent litt på stua Jeg bestilte en på play.com: 30 day shred http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11755166/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/Product.html?searchstring=30+min+shred&searchtype=allproducts&searchsource=0&urlrefer=search Denne inneholder treningsprogram à 20 min. DVD'en inneholder 3 forskjellige nivåer, og jeg ble overrasket over hvor hardt jeg synes det letteste var til tross for at jeg ikke har sett på meg selv som utrent. Består av enkle øvelser i god blanding av cardio, strength og abs.
Seka Skrevet 6. desember 2010 #3 Skrevet 6. desember 2010 Er litt ulike videoer her. Usikker på hvor mye som går på generelle øvelser utenfor studio, men er noe da! 30 day shred ligger det ute litt av på youtube også+ ligger masse andre treningsvideoer der... Kan være lurt å sette seg ned og planlegge hva du vil trene opp/trene. Blir det lettere å finne videoer også!
bergensjenta83 Skrevet 6. desember 2010 #4 Skrevet 6. desember 2010 Noen som kan anbefale noen for en middels trent jente på 24? Tenkte å prøve å få trent litt på stua Meld deg inn i Kvinnetrening.no Der får du masse tips og trenig og kosthold! De har flere treningsvideoer du kan trene etter
Lykkelitenen Skrevet 6. desember 2010 #5 Skrevet 6. desember 2010 Denne dama kan trenning! Nydelig jente med flotte øvelser. Hun er selv utrolig godt trent, men vidoene passer for de fleste, du tar så reps som du klarer. Hun har 15 minutters, harde økter med fokus på to eller tre øvelser som gjenntas. Slik får du trent ulike deler av kroppen hver dag.
wahaj Skrevet 6. desember 2010 #6 Skrevet 6. desember 2010 Jillian Michaels! Digger den dama, hun kjører deg hardt Banish fat, boost metabolism No more trouble zones (med vekter) Yoga meltdown 30 day shred (med vekter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå