AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg har kjæreste men henger her av og til, ikke fordi jeg vil bli singel, men synes det er interesant å se hva single mennesker lurer på Hvorfor henger du her?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Jeg har også kjæreste, men bruker gå innom her. Nja. Det er vel mest fordi det er mye spennende å lese, har vært singel en gang i tiden jeg også Også har jeg masse single venninner, er av og til litt "oppvekker" på noen av trådene. Feks har jeg ikke lyst å være hun som kun snakker om kjæresten, ungene, sitt lykkelige liv og bla, bla, bla. Vet selv hvor mye jeg kunne "hate" overdreven snakk om "det lykkelige liv" da jeg var singel og aleine.
Nikken Skrevet 1. desember 2010 #3 Skrevet 1. desember 2010 Er ikke singel, og finner - som dere - mye artig lesestoff her.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2010 #4 Skrevet 1. desember 2010 Jeg er ikke singel. Det å finne kjærligheten er vakkert og utrolig godt. Derfor unner jeg folk det, også de som er single på KG. Liker å sette meg inn i hva single tenker og jeg håper naturligvis at de treffer noen. Er vel egentlig inne på singelforumet for å heie på kjærligheten
Nuith Skrevet 2. desember 2010 #5 Skrevet 2. desember 2010 Er ikke singel, føler derfor at jeg må ha mange gode råd å komme med til dem som fremdeles er single
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå