Gå til innhold

Frustrert....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff.... Nå må jeg bare få ut litt frustrasjon :sinna: Saken er dette:

Jeg har i flere mnd. hatt klart for meg hvor vi skal ha bryllupet og hvordan vi skal ordne saker og ting. Så har vi nettopp bestemt menyen og fått en VELDIG god deal ang. priser på mat, bartender og brus.

Så ringer min forlover for noen dager siden og sier: " Visste du at de som driver stedet hvor bryllupet deres skal stå er gått konkurs?"

:o Jeg trodde jeg skulle svime av... Dette hadde jeg ikke hørt noe om... Joda de hadde visst gått konk noen uker i forveien og lokalene var allerede kjøpt opp av andre som skulle bruke dem i et annet formål.

Heldigvis for oss har vi ennå et halvt år ijen, og jeg har skaffet oss nye prisforslag og satt av et lokale... Men jeg kjenner at jeg nesten får magesår av å måtte stresse med maten og slikt ijen.

Men d verste var, at de ikke engang hadde tatt seg bry, eller tid til å ta kontakt...

Heldigvis har jeg et godt nettverk av venner og kjente som har vært fantastiske hjelpere for meg!! Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist!

:trøste:

Kom inn i varmen her på KG, vi er her og trøster vi.....

Skrevet

Du har et halvt år igjen - vi satte datoen et halvt år før vi. Dette rekker du helt fint! Selv om jeg selvsagt skjønner det er ergelig å måtte begynne på nytt.

Merkelig at dere ikke har fått formelt beskjed forresten - de nye eierne har ikke overtatt kundene da?

Skrevet

WOW :o , skjønner at du ble stresset ja. Det samme skjedde noen venner av meg - uken før bryllupet!!! Så det var i det minste flaks i uflaksen at det skjedde nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...