Gå til innhold

Lack vegghylle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt noen lack vegghyller fra ikea. Når jeg begynne å henge de opp, så var det ikke med noe skruer til. Tenkte ikke på at jeg måtte kjøpe det ved siden av. Men er det noen som vet hvilke type skruer jeg trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken skruer du trenger kommer jo helt an på hvilken type vegg du har. Har du gipsvegg trenger du skruer som passer til dette osv.

Skrevet

Hvilken skruer du trenger kommer jo helt an på hvilken type vegg du har. Har du gipsvegg trenger du skruer som passer til dette osv.

Da må du ha spesielle skruer for gipsvegg. En lack hylle trenger godt feste. Du bør finne et festepunkt i tre bak gipsen - men det er ikke alltid så lett. Spør på jernvarehandelen om de har skruer som er gode nok til å henge en hylle opp på gipsvegg. Ta gjerne med deg hylla for å vise, for akkurat Lack trenger ekstra feste. Vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på å feste den i gips. Ihvertfall ikke dersom du skal ha tunge ting oppå den ( bøker etc)

Skrevet

Det skal bare være til pynt. Rammer og noen lys.

Har hatt noen lignende hyller på det forrige stedet jeg bodde og da brukte jeg bare skruer til å feste de med.Det gikk greit å lys og rammer på. Men det fulgte med skruer så det var ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...