AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Når barna blir voksne, hva slags planer har dere for livet da? Hvordan blir hverdagen? Hva kommer du til å bruke mest tid på?
Christina_ Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Når barna blir voksne, hva slags planer har dere for livet da? Hvordan blir hverdagen? Hva kommer du til å bruke mest tid på? Jeg har en på tre måneder, men kan nevne hva mine foreldre snakker om. Min mor vil ta etterutdanning, og min far vil reise.
Gjest gurimalla Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Jeg aner ikke hva jeg kommer til å gjøre (som jeg ikke gjør i dag) og jeg har ingen spesielle planer. Hvis jeg er frisk kommer jeg til å forsette å reise, jobbe, være sosial, trene osv. Jo, jeg kommer til å sove mer enn i dag (er småbarnsmor)
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Reise mer alene. Gjerne ta juleferie i syden. Er ikke så glad i jul. Tror jeg rett og slett vil gjøre litt mer for meg selv. Litt mer egoistiske ting.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Når ungene blir voksne og flytter hjemmefra, selger jeg hus og hytte og flytter til et varmt sted hvor jeg kan leve av å guide dykkere, ha en liten cafe med tre bord hvor jeg selger hjemmebakte kanelsnurrer og nykvernet kaffe, og en øl til de som har vært i havet og dykket. Jeg tar imot barn og barnebarn, surrer rundt på stranda og i havet med disse, og går på oppdagelsesferd i skogen for å finne fugler, apekatter og skumle, firbente øgler. Jeg har ingen lån eller forpliktelse, men penger nok til å ikke ha flere bekymringer for meg og mine. Og helsa mi er supergod, uten gikt i fingrene pga kulde.... Så om en 7-10 års tid???
Gjest Rampunge Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 (endret) Sovet litt mer i helgene, om helsa tillater det. Reise på kjærlighetsturer, weekendturer og lengre ferieturer uten å måtte tenke over at det er barn å ta hensyn til, og ting må være barnevennlig. Være litt mer egoist rett og slett. Men for all del, hadde jeg ikke hatt barn, kunne jeg heller ikke tillatt meg og lekt i en fornøyelsespark/lekeland på samme måte som jeg kan nå. Endret 28. november 2010 av Rampunge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå