AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg skal på en litt fin fest og har valget mellom en svart kjole, eller en hvit/kremfarget kjole (like). Skolettene er svarte, og jeg hadde tenkt å ha en svart gjennomsiktig strømpebukse med mønster på.. Hvilke farge på kjolen passer best?
Sailor Skrevet 3. desember 2010 #2 Skrevet 3. desember 2010 Jeg vet ikke om det er for sent, men helt klart svart kjole
metempsychosis Skrevet 3. desember 2010 #3 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Kremfarget kjole med svart tilbehør (dvs. sko, strømper og kanskje en fin bolero eller sjal med kremfarget brosje) vil nok gi en veldig fin klassisk-chic stil (Chanel inspirert). Hvis du går for ett helt svart antrekk (kjole+sko+strømper) så vil nok farget tilbehør (liten veske i en farge som passer stilen din, evt rødt, lilla, eller annen "varm" farge)være nødvendig Endret 3. desember 2010 av metempsychosis
Gjest Tigress Skrevet 3. desember 2010 #4 Skrevet 3. desember 2010 Eg stemmer for svart kjole. Mogleg metempsychosis har rett i at det ville gje Chanel-stil med kvit kjole, men eg likar ikkje Chanel, så då går eg for den svarte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå